Volvo Amazon -"opetustauluja"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Anselmi, 19.1.2011.

  1. Anselmi

    Anselmi Gearhead

    Tällaisia löytyi nurkista, kooltaan ovat noin 100x70 cm. Onko kellään samanlaisia tai vastaavia muun merkkisiä tauluja? Näitä pahvitaulujahan käytettiin aikoinaan esim. kouluissa eri aineiden opetuksen tukivälineinä.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. signet

    signet Gearhead

    Mulla oli mossen tollanen räjäytysohje mut lahjotin sen yhelle ladaharrastajalle :wink:
     
  3. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Mulla on tuommoset samanlaiset, kuin kahdessa alimmaisessa kuvassa ja lisäksi on Pösön (olikohan 404) moottorin halkileikkauskuva taulu. Otin talteen aikoinaan tekun roskiksesta.
     
  4. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Mulla on Buick Dynaflow:n vaihteiston suomenkielinen opetustaulu hiukan vielä noita isompi n.1mx1.5m,täytyy laittaa kuva kun kerkeää.
     
  5. Onks noita tuplanopeusperiä saanu amatzoniin vai onko raskaammasta kalustosta tuohon liittyvä kuva?
     
  6. juro the dog

    juro the dog 1st gear

    mullon joku ford zephyrin akselistoja esittävä... jossain.
     
  7. human62

    human62 1st gear

  8. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Tuossa on nyt tuo minun Dynaflow opetustaulu ja huom.Suomenkielinen, vuodelta-52.
    [​IMG]
     
  9. rötvä

    rötvä 1st gear

    Raameihin ja olohuoneen seinälle!!
     
  10. Buick55

    Buick55 Gearhead

    ..kele kun ei oo seinä tilaa :mad: jollei tuki jotain ikkuna aukkoa :rotfl:
     
  11. makkepuu

    makkepuu Gearhead

    meillä oli noin 30kpl moskvitsh 407:an tauluja, joku hullu mossemies makso niistä 20€ / kpl :eek: lisäksi muutamia ryssä-kuorkkien tauluja. pari oli mulla seinällä entisessä kämpässä 8)

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!