Volvo pv444

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja jusssi, 25.4.2006.

  1. signet

    signet Gearhead

    tutkitaan kun keritään
     
  2. Ford32

    Ford32 1st gear

    saattaa löytyäkin

    Minkäs ikäisen mittareita olet vailla ?
    Hyllystä saattaa löytyä sen vanhimmat mittareita jossa ne ovat keskellä
    kojetaulua (nopeusmittari ylhäällä ja suorakaiteen muotoiset lisämittarit alla) vanhemmat ovat vihreäpohjaisia ja uudemmat harmaita taustaltaan, mutta niitä kerman värisiä muovikehyksiä ei taida olla koko kojetaulua varten...!
     
  3. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Re: saattaa löytyäkin

    Sulla on vissii tollasia mittareita tarjolla?

    http://s59.photobucket.com/albums/g310/hra_47/Amazon-67/?action=view&current=mittarit.jpg
     
  4. Ford32

    Ford32 1st gear

  5. Heko

    Heko 1st gear

    Jos sulla on kuvaa siitä puoliympyränmuotoisesta niin laita mulle, olen etsinyt sellaista pyöreää nopeumittaria mutta tuokin voisi olla ok.
     
  6. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

  7. Heko

    Heko 1st gear

    Just näin kuvia PV60:stä, eli semmoisesta 40-luvun autosta. Siinä näkyi olevan puoliympyrän muotoinen mittari. Itselläni on tosiaan haussa tommoinen mikkiksen linkittämän kaltainen PV444 mallin mittari.
     
  8. kingsway

    kingsway Gearhead

    Mulla on tollanen Mikkiksen kuvan mukainen ratti, kylläkin ilman töötin painiketta. Ja se on todella huonokuntoinen. Osaava siitä vois ihan fiksun saada.

    Löytyy myös tuulilasinpyhkijän varret jostain kätköstä. Eikös siinä ole vastakkaisiin suuntiin liikkuvat pyyhkijät?
    Varsissa ei ole jousia, mutta muuten tais olla ihan jees kunnossa.

    Löytyy myös keulan VOLVO-kirjaimet, myös paljon käytetyt ja sen on näköisetkin.

    Hilut olen irrottanu romiksella PV444:sta. Mulla nämä on jouten, liikenee tarvitsijalle, kunhan ne vain löytyy.

    Edit: Ja nuo osat ovat kulkeutuneet uusiokäyttöön.
     
  9. onre

    onre 3rd gear

    Musta siinä oli mittaristo vielä.
     
  10. signet

    signet Gearhead

    No enpäs muistanu kattoa :cry:
     
  11. signet

    signet Gearhead

    Kyllä siellä mittarit on paikallaan jos joku vielä tarvii...ei tule mettälöytöosastolla kovin usein käytyä...
     

Kerro tästä muillekin!