voyager 2,8 crd railin paineet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja manun, 23.10.2019.

  1. manun

    manun Gearhead

    railin paineet heittää tietokoneen mukaan mistä lähtis vikaa selvittämään,auto käynnistyy hyvin kaksi suutinta vaihettu.muuten toimii mutta hiipuu kulku kun lähtee ajamaan.
     
  2. manun

    manun Gearhead

    ja on joku vm diesel
     
  3. Jza

    Jza Double Gearhead

    Mitä ne railin paineet ovat, kun antaa sille kenkää? Yhden crd:n kanssa tässä tapeltu jonkin aikaa ja ihan ufovikoja oli. Yhden pytyn suuttimen alativari vuoti niin paljon, että sieltä karkasi sylinteripaineetkin veke...Ulospäin sitä ei kuullut ennen kuin oli kaikki äänieristeet purettu ympäriltä.
    Kone tosin täysin eri, mutta oletko tsekannut, ettei vuoda mistään / säksätä käynnissä, eikä tule käryä ohjaamoon? En ole asiantuntija aiheessa, mutta oman kanssa tosiaan hämmästellyt samoja ongelmia.
     
  4. Vilhard

    Vilhard 1st gear

    Omassa 2,8 crd voikussa yksi suutin kusi sylinterin päälle. Kauhea kärytys ja traktorimainen tyhjäkäynti. Tein kuppitestin/ohivuototestin eli joka suuttimen paluulinjaan kippo ja sitten auto käyntiin muutamaksi minuutiksi ja vertaamalla kuppien nestepintoja pystyy päättelemään asioita. Yhdesta pytystä tuli paluuseen puolet vähemmän kuin muihin. Otin suuttimen irti ja kärräsin dieselpojille. Suuttimesta oli kärki hajonnut niin että lorotteli vaan. Kyllähän nuo suutinvaivat semmosia on että kun sitä tulee niin kannattaa suosiolla vaan ostaa uudet suuttimet koko kierros. Siis jos meinaa autolla pidemmän tovin itse ajella niin ei niiden kohdalla kannata säästellä. Aika iso merkitys on sillä optimaalisella suuttimien toiminnalla.
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    VM:n koneissa on täydet paineet ekan minuutin startin jälkeen, sitten alkaa ECU ohjata paineita alas...
     

Kerro tästä muillekin!