Voyager ja sähköiset astinlaudat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mäksä, 3.6.2006.

  1. Mäksä

    Mäksä 1st gear

    Jeps, elikkä onko tommoseen mahdollista väsätä etuoville auton alta sähköllä esiin tulevat astinlaudat, jossa olis vaikka kaksi porrasta, lähinnä puolison reuman takia olisi tarpeellinen sillä hän ei itse pääse noin korkeaan autoon ilman tälläistä ratkaisua. ja loppu autoon vois laittaa normaali astinalaudat

    a: onko laillinen
    b: onko auton alla tilaa tälläiselle järjestelmälle
    c: löytyykö joltain firmalta valmiita ratkaisuja(hinta) vai täytyykö itse väsätä (onko hyviä ehdotuksia)

    jossain takseissa mielestäni olen jotain tämän tyyppisiä nähnyt, ja kun lisätila saratogan jälkeen ei ois pahitteeks, ongelmana vain puolison pääseminen autoon..vinkkejä kiitos
     

Kerro tästä muillekin!