Voyagerin keinuvivut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja dtc, 22.9.2008.

  1. dtc

    dtc Gearhead

    Hyytyi käyttövoyager (2.5CRD) motarille, josta se hinattiin Tampereen autokeskukselle. Diagnoosin tulos: kaksi keinuvipua poikki ja kampiakselin päästä vuotaa stefa/o-rengas öljyä. Korjausarvio min. 3000e.. Mistähän tuohon kannattaisi vielä kysellä arviota, vai pitääkö vaan mennä pankinjohtajan puheille..?
    Ei taida korjausopastakaan löytyä noille dieselkoneille, jos olisi yrittänyt itse..

    Vinkeistä iso kiitos.
     
  2. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Tuolta saisi osia siihen:

    http://tinyurl.com/4o7z8k

    Ja tuolta vaikka koko kone 1500 eurolla:

    http://tinyurl.com/3wpjke
     
  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ja osia on mulle tulossa ensiviikolla, siis jos kyseessä se DOHC diisselikone!! Jos työntötankokone, niin osia suoraan hyllyssä jotain versiota!!
     
  4. dtc

    dtc Gearhead

    Onko kellään tietoa minkälainen homma noiden keinuvipujen vaihtaminen itse olisi? Miten paljon siitä pitää purkaa edestä ensin pois? Jos kuitenkin yrittäisi itse..
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Nyt olis keinuja hydrauleilla 16 kappaletta vapaana + venttilikannentiivistettä (joka on samalla imusarjantiiviste :rotfl: ) ym osaa ko. moottoriin!!!
     
  6. virta

    virta Gearhead

    Pahasti pelkään että noitten uudempien dieselkoneiden kanssa olette varaosissa usein Merkkiliikkeen armoilla,ts ne maksavat tähtitieteellisesti.
    USAssa ei dieseleillä ajella joten osia ei saa sitä kautta edullisesti ja toisaalta tuotantomäärät on pieniä jotka ovat omiaan nostamaan hintaa.
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Noiden VM:n koneiden kanssa ei mitään ongelmaa, Italiasta saadaan parhaimmillaan viikossa tavaraa!! Filmit (tietokoneella) löytyy yleisimpiin autoihin, aika paljon eri versioita riippuen missä moottorit on kiinni (Jeep, Chrysler, Alfa-Romeo :eek: , Ford, Land-Rover, Toyota :eek: :eek: ym...)!!
    Tänään tulleet on tilattu viime viikon maanantaina!!! Nopeamminkin saatais, mutta rahtikulut nousee yllättävästi (maksavat ilmeisesti suojelurahaa Mafialle, että eivät ryöstäisi paketteja :rotfl: :rotfl: )!!!
     

Kerro tästä muillekin!