vw syncro

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja puutarhatonttu, 15.1.2009.

  1. puutarhatonttu

    puutarhatonttu 1st gear

    eli auto on vw caravellen syncro ja vaihdelaattikko on hemmetin jäykkä vaihtaa vaihteita etenkin 2.->3.vaihteelle.tosi tarkasti saa vaihtaa että menee vaihde silmään.oisko kellää kokemusta /tietoa mikä siellä mättää :odroll:
     
  2. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Oliko kyseessä moottori edessä oleva laite eli T4?
    Jos on, niin ei muuta kun voitelemaan vaihdevivustoa.
    Se autttaa.
    Öv-huollon yhteydessä vivut on hyvä aina voidella, muuten tahtoo jäykistyä juuri kuvaamallasi tavalla...
     
  3. puutarhatonttu

    puutarhatonttu 1st gear

    joo kiitos neuvosta,samaa mulle on sanonut nyt muutkin.tämä taitaa olla viimeinen takamoottori malli(vm90).
     
  4. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    No sitten, jos kerran "voimala" on takana niin siinä vivustossa on sellainen pallonivel joka on ihan omassa kupissaan ja se kun kuluu, niin...

    On muistaakseni siinä ihan laatikon kupeessa haitarikumin alla.
    Tarkistapas tuon nivelen tiukkuus ja osta vaikka uudet osat siihen.
    Ei ole merkkiliikkeessä kovin kalliita.
    Muistaakseni erilainen 4 ja 5 vaihteisissa.
     
  5. puutarhatonttu

    puutarhatonttu 1st gear

    Tutkitaampa asiaa ! kiitti neuvoista :D
     

Kerro tästä muillekin!