W2

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja dd64, 7.2.2009.

  1. Mopar

    Mopar Gearhead

    Hmmm. tais olla joku tekninen häiriö :rotfl: :rotfl:
     
  2. raceman

    raceman Gearhead

    Näin varmasti on, Määki ostin noin 6 vuotta sitte uudet W5:set, kun sattu olemaan suomessa yhen liikkeen hyllyssä, Nämäkin kannet lojuu yhen koneen päällä joka pitäis valmistua ens kesäks. Onhan ne jo kerenny istuutua ja asettua lohkon päälle :rotfl: :rotfl:
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Tietäjät! Summit näyttää myyvän uusia W2 -kansia, mutta niiden kanssa tarvii TD -vipat. Ei ihan pois suljettu tuote nuokaan, mutta mahtaako noita W2:a oikeasti saada vai ovat esillä vain mainosmielessä monen muun Mama-Moparin tuotteen tapaan. Kokemuksia?

    Ja niin. OSTAN, neitseelliset W2 -kannet. 65cc ja 59 asteen lohkolle. Saa olla myös tyhjät.

    Ja OSTAN myös W5 -kansille Tunnel Ramin.

    [​IMG]
     
    Muokattu: 13.2.2021
  4. Akit

    Akit 2nd gear

    Muutama vuosi takaperin hommasin kaverille W2 kansii vipat Harlandilta oli tehdastoumitus. Tämänhetkisestä tilanteesta en toki osaa sanoa
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    No, esim vaikka noihin kuvan W5:iin käy Harlandit. Mulla on noihin perinteiset W2/W5 -Cranen Goldit. Mutta noissa uusissa W2:ssa öljy menee tikkuja pitkin kansille ja siks perinteiset vipat ei käy vaan vaatii esim. TD:t.
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Onko tällainen kone valmistunut ja mahtaako olla missä korissa kiinni?
     
  7. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Me ollaan iteasiassa tekemässä tos pikkuhiljaa yhtä vastaavaa 360 lohkoon 4.15" akselilla . Se on suht mieto, kotiportatuilla W5:lla, pienellä rullanokalla ja maltillisella rutulla. Just tilasin siihen vipat, jotka oli vika puuttuva osa yhen pakovenan lisäks. Ne käytin virtauspenkissäkin, ei mitään poikkeuksellisen hienoo mut yli 300 kuitenkin käytetyllä nostolla.

    Hermusella on Shady Dellin CNC W5:t Indy imusarjalla Airaksen Vesan vallun vanhan 340 motin päällä. Niit ei oo mun mielest virtautettu, mut motti anto 620 heppaa 7800:lla. 33 heppaa enemmän ku oma W2 340 motti pienemmällä rutulla, kotikaivuulla ja Victor imarilla, mut 800 kierrosta ylempänä!

    Kulmalan vallun W2 battenmottikin kävi keväällä dynossa. Sitä on jo joitain vuosia spekuloitu. Mottihan on Timpan suunnittelema ja tehty alunperin 1980-luvun lopulla. Kannet portattiin Suomessa, tais olla joku insinööritoimisto Hannu Virta, ja päällä oli lopuks mopar perfin tunnelrami. Autol ajettiin 2000.luvun vaihteeseen minkä jälkeen kamat on seissyt, '65 vallu lehtijousilla ja 4-vaihteinen manuaali, meni parhaimmillaan 9.7 ajan. No, se siis vietiin Santalalle ponnistettavaks ja tuotti odotusarvot huikeesti ylittävän 680 heppaa,

    Sit asia mikä ei oo tullu ketjussa aiemmin esille. Battenien lisäks alsakopioita teki myös nykyään mäntiä valmistava Diamond. Ne on hyvin samanlaiset, mut ei oo märkii pako-ohjureita ja ulkoisesti ne erottaa siit ettei niissä ole päädyissä vesiproppuja.
     
  8. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Alkuvuodesta pitäis olla oma 360 - 408 W2 -kantinen Tunnel Ramilla dynossa. E85 motti mekaanisella rullanokalla. Lisäksi olen saanut haalittua Suomesta kasaan täydellisen W5 -yläkerran 1×4500 imarilla. Myytävien listalta löytyis ainakin uudet 1.7 vipusuhteen W2-W5 Harland Sharpit ja coatatut TTi step headersit. Hienoa kuulla, ettei ihan kaikki ole siirtyneet vielä muovi-Hemeihin.
     
    Herje tykkää tästä.
  9. Swinger71

    Swinger71 Gearhead

    Eka on hyvä harjoitella stroukki isolohkolla..
     
  10. Tero2

    Tero2 Double Gearhead


    Onko toi 360/w5 tulossa niistä mitkä Oskulle myin aikoinaan?
     
  11. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    On joo. En oo sitä yhtään sen enempi kattonut, et mitä siin ois tulossa ruttuu jne, mut jossain kevveemmällä kasataan se. Ei siit mikään maksimitehomotti tuu millään muotoa, suht kesyy nokkaa jne, mut uskoisin et yli 600 menee niin et heilahtaa, ilman suhnui.
     
    Tero2 ja three hundred tykkäävät tästä.
  12. blowerduster

    blowerduster Gearhead

    Mites brodix b1 ba MC kannet? Nehän on w5/w7 tyyppiset kannet 59 lohkoon?
     
  13. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Ehkä oikein kaivettuna W5 veroset on noi MC:t. BA:t ei. W5 ehkä lähimpänä, venttiilikulmakin vielä sama. Ei oo kauheesti tuulta purjeisiinsa ottaneet noi B1-BA:t eikä MC:t. Vähän sama homma ku isolohkon B1 BS:t. Tos vaihees vaan ku mennään noihin jotka tarvii Jeseliä sun muuta ja custom imaria ja pakosarjaa, ni puhutaan sellasista summista et se on aikalailla sama mitkä kannet valitsee. Silloin herää väkisinkin kysymys et miks just noi?
     

Kerro tästä muillekin!