Wanderer 616 V-twini

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja 400 cid, 7.12.2014.

  1. 400 cid

    400 cid Gearhead

    Moikka,

    mulle kulkeutui tollainen 20-luvun alun Wanderer-projekti.

    Aika haastava tuntuu olevan niin osien kuin tiedonhankinnankin osalta.

    VMPK-foorumilla oon kanssa aiheesta jutustellut, mutta ajattelin laittaa tännekin.

    Jos jollain vain jotain aiheeseen liittyvää on mielessä, niin kaikki mahdollinen otetaan avosylin vastaan.

    [​IMG]

    -Pasi
     
  2. Dahlton

    Dahlton Gearhead

    yesterdays.nl ehkä sieltä saat jotain apua.
     
  3. 1300TI

    1300TI 2nd gear

    Hieno prätkä! Nousiaisten nurkilla on käsittääkseni tällainen Wanderer vireillä, näin sen pari viikkoa sitten erästä taka-akselia hakiessa myyjän tallissa. Lisäksi minulle soitti herra Flander (yhteystiedot http://www.netsor.fi/aflander/text/project.htm) ja käski puolestansa kirjoittaa tähän keskusteluun, että ottaisit yhteyttä, kun ei itse ole Overdriven jäsen. Ilmeisesti sillä on jotain osia sitten, jäi mulle vähän epäselväksi.
     
  4. 1300TI

    1300TI 2nd gear

    Olisi tiedossa Ruotsissa eräs harrastaja, jolla on ilmeisesti samanlainen projekti ja etsii / vaihtaa? osia.
     

Kerro tästä muillekin!