Wanted: '65 Vallu jarruletkut eteen (pks)!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja FuryIII '71, 18.5.2012.

  1. Kuutoshullu

    Kuutoshullu 2nd gear

    Mä just vaihdoin pääsylkyn kun vuoti sisäpuolelle sen verran et ol märk vaan ei ollu kallis koko uus paska 116€....
     
  2. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Minulta löytyy sen letkun lisäksi ehjä 1-piirinen pääsylkkä tuosta omasta Dartista. Korjaussarja laitettu jokunen vuosi sitten ja ajettu vielä vuoden vaihteessa. 30€
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Juu, ei tosiaan käynynnä letkut... Ois kyl tosi jees jos pystysitte dart-66 ja jariha sopimaan niin et sais ainaki sen yhen letkun siihen kuskin puolelle noukittua...

    Ja iikka, kiitos tarjouksesta, mut näköjään dart-66:lla on ehjä ni jos ostan siltä ni ei tartte jariha:n suhailla ympäri kyliä mun osien perässä... :oops: :oops: :oops:

    Ja Kuutoshullu, köyhälle toi on kallis, varsinki ku on noita "toimintasatkuja" menny ku pohjattomaan kaivoon... :x
     
  4. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Ei ihmeempiä suunnitelmia perjantaiksi, ilmoittelee vaan jariha, koska on Lahdessa ja sovitaan paikka.
     
  5. jariha

    jariha Double Gearhead

    Miepä ilimineeraan :D
     
  6. MJF

    MJF Double Gearhead

    Näyttää pahin kiire menneen ohi niin mulla muistaakseni on uudet letkut hyllyssä. Hommaa joskus uudet tilalle niin laitan nuo tulemaan?

    Tai sitten tekee paikallisella rallipajalla teräspunosletkut, onnistuu mallin mukaan.
     
  7. Kuutoshullu

    Kuutoshullu 2nd gear

    Se on juu tosiaan kallis mutta en jaksanu ruveta ihmetteleen... Kyl välil omat rojektit joutuu seisomaan oman köyhyyden takia. En tarkoittanut vittuilla mitenkään... Sori jos niin käsitit taikka sitten mä ymmärsin väärin... :eek:
     
  8. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No passaa mulle hyvin. Onko sulla yht.tiedot tallessa? Ja pistä tällä kertaa MH:lla vastaanottajan piikkiin, jos sopii? Ota jariha silti dart-66:lta se letku kans. Onpahan varalla. Ja MJF:lle pistän tosiaan tulemaan uudet tilalle jahka saan hommattua.

    Ymmärsit väärin, en ottanu vittuiluna, eikä toi omakaan teksti ollu semmoseks tarkoitettu. :wink:

    Tää on tätä köyhän harrastamista... :oops: Jos ois älliä suotu, ni ehkä näillä tuloilla ei kannattais muuta ku istua himassa ja hengittää. Se kun ei ainakaan vielä maksa mitään. :odroll:

    Mutta kun sen vian ei tosiaan tarvii olla iso, kun se on päässä. :poff:

    Ja isot kiitokset kaikille osia ja apua tarjonneille. Köyhä kiittää. :oops:
     
  9. Kuutoshullu

    Kuutoshullu 2nd gear

    Joo ei tosiaan tartte olla iso vika kun jo vituttaa.... :rotfl:


    Kans itte tappelin notten jarrujen kans vähä aikka sitten mut nyt tuntuis et pelittäis... jossain vaihees otan töistä vapaata ja sitten auto jousipajalle...
     
  10. MJF

    MJF Double Gearhead

    Perhana, ne minunkin letkut on levyjarruille :lol: Eipä ollu näköjään apua noistakaan...
     
  11. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No niinpä tietysti. :lol: No, kyllä tää rojekti on vastustanu niin huolella joka asiassa, et ei kai sitä voi odottaakaan et mikään menis kohtuudella, tai että edes oikeita osia löytyis. :rotfl:
     
  12. dart -66

    dart -66 Gearhead

    ...kele, letkuongelma on ehkä :rotfl: ratkaistu. Partsin sivuilta löytyvä earlyn letkun numerohan on johonkin ..tun pösöön ja rokkiautosta löytyi numero BH381237, joita taas näkyisi Partsilla olevan... Ja mallikin näyttäisi samalta :eek:
     
  13. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Juu, toi kyllä näyttää ainakin oikealta. Kahtotaan minkä näköset lerssit se jariha (ehkä) huomenna tuo. :eek:
     
  14. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Tarkoitat US-Partsin varaosalistasta löytyvän BH19105 :D On siellä muitakin virheitä...

    Dorman tarjoaa 65 Valianttiin 9" rummuille letkua H19015
    Raybestoksen sivu tarjoaa Dormanin H19015 tilalle omaansa BH36794, jota pitäisi Partsista löytyä (20,80€). Puolestaan BH381237 löytyy Raybestoksen sivulta myös, mutta on 1.75" pidempi (15,69"-13,94"). Tätäkin pitäisi löytyä US-Partsista (29,90€). Raybestoksen nettiluttelo tarjoaa '65 Valluun pidempää BH381237, kun taas Dormanin tarjoaman H19015 pituudeksi ilmoitetaan 14" eli siis sama kuin Raybestoksen BH36794.

    Noh, Dorman ilmoittaa H19015 letkulle alkuperäiseksi osanumeroksi 2073023 kun taas Moparin varaosaluettelo tuntee vaan letkun osanr 2534613. Tällä numerolla Dorman tarjoaa H53540 joka olisi 10" rumpujarrujen letku. Moparin osaluettelosta siis ei löydy lainkaan 9" eturumpujen etuletkua? EDIT: 2073023 löytyi 64 varaosaluettelosta.

    Eli mitä yritin sanoa, jos lyhyemmät BH36794 riittää, niin ne olisi jo 18 euroa halvemmat kuin BH361237.
     
  15. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Itswe asiassa tarkoitin tätä Vall... ei kun Pösön letkua:

    60-66 RAYBH36974 etu, 9" rumpu

    Kun pitäisi olla RAYBH36794, niin kuin kirjoitit.

    Tuota BH19105 ei Partsin nettiluettelo edes tunne, olen sen joskus Wagnerin letkulle jostain kaivanut
     
  16. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Katoppa joo, mulla on vanha luettelo jossa RAYBH19015. eli ovat uudempaan korjanneet vaan pitäisi vieläkin korjata :D

    Jännä juttu, Rockauton sivulla osanumerohaun kautta BH36794 väitetään sopivan '60-'66 Valianttiin, mutta merkki ja mallihaun kautta sitä ei ole listattu '65 Vallun kohdalla :rotfl: Mutta nämä on näitä, itse saa selvittää...
     
  17. jariha

    jariha Double Gearhead

    noi mitkä tänään sain us-partsista näyttää oikeille muuten mitä nyt ovat ehkä hiukan lyhemmät? mut kierre oli tiheä ja paksuus kierreosasta vähän pienempi kun mitä eilen soviteltiin :eek: eilinen letkumalli oli 10" rumpuihin tarkotettu sittenkin raybh36111 ja tän päiväset juurikin nuo raybh381237 jotka kuitin mukaan ovat 65-69 korin a-bodyyn 9" jarruilla ja ei muute oo netin varaosaluettelossa :wink:
     
  18. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No niin, jariha pudotti mulle juuri letkut, ja ainakin päällisin puolin näyttää ihan oikeilta. Tosin hieman lyhyemmät nuo ainakin on ku nykyiset, mut toisaalta nykyiset paikoillaan olevat on kyllä ehkä turhankin pitkät. No, huomennahan tuon näkee...

    Ja paketissa tosiaan on koodi BH381237.
     
  19. jani1978

    jani1978 1st gear

    En muista koodia mut just pari viikkoa sitten vaihdoin letkut -64 valianttiin. Us partsilta tuli. Mun mielestä saisivat olla kyllä 1" pidemmät vaikuttavat jotenki tiukoilta... Vaikkakin sopi paikoilleen... ja 9" rummuilla siis.
     
  20. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ookoo. Katoitko onko renkaat ääriasennossa miten kireällä? Eli tarviiko pelätä et napsuu letku tai liitin poikki vielä jossain vaiheessa ku kääntää tiukemmin...? :odroll:

    Taitaa kustannustehokkuus olla tosiaan päivän sana jos jarruletkuistakin pitää ruveta tekeen turhan tyköistuvia. :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!