wanted: street & race lehti jossa tietty '72 camino

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Jonimac, 20.7.2006.

  1. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    eli tuollainen lehti olisi hakusessa jossa erään kajanilaismiehen puheiden mukaan pitäisi olla juttu minun caminosta :eek:

    ja tarkennetaan nyt että minkälainen camino siis pitäisi löytää kun niitä kolme on jo entuudestaan : http://www.elcamino72.tk/ elikkä tuo keltainen....

    auto raahautunut minulle tänne sotkamoon iisalmesta jossa sitä ennen se on ollu kiuruvedellä...aiemmista vaiheista ei ole tietoa.

    jos joku tunnistaa lukeneensa jotain juttua street& race lehdestä jossa tuo kaara on niin olisin hyvin kiitollinen jos kertoisi tänne / myisi minulle sen lehden 8)

    valvojat siirtäkää aihe parempaan paikkaan jos on väärä osasto huudella tällaisia julmuuksia tässä :rotfl:

    ps. tosiaan varmuutta en tiedä että onko juuri sama auto ollu lehdessä mutta kuulemma se ois, tosin kokonaan keltaisena ja vain nokkapellissä nuo mustat kuviot.

    kiitos.
     
  2. superbird

    superbird Gearhead

    Katso yv.
     

Kerro tästä muillekin!