Watt-link

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja generalo, 2.3.2014.

  1. generalo

    generalo Gearhead

    Asensin autooni ilmajousituksen, ja säädettävä panhard-tanko ei oikein meinaa riittää pitämään taka-akselin sivuttaisheittoa kurissa. Ala-asennossa apparin rengas on kiinni kaaressa, ja yläasennossa kuskin rengas tunkee ulos kaaresta. Ei hyvä...

    Ajattelinkin, että watt-linkillä homma voisi korjaantua. Mitäs kaikkea tulisi ottaa huomioon kyseistä tankohässäkkää rakennellessa? Autooni sopivaa, perämurikkaan tulevaa nivel-osaa näköjään saakin ostettua ihan valmiina, mutta tangot pitäisi värkkäillä itse. Millä menestyksellä olette näitä katsastelleet?
     
  2. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Watts-rakenteessa tulee rungon korvake(et) mahdollisesti tielle jos täytyy saavuttaa pitkät liikeradat ja keskiosasta muutenkin iso. Voit testata tekemällä pöydälle pahvista mallinnuksen.

    Tee mielluumin wishbone. Paikalla ei niin väliä ja rakenne simppeli, vahva ja toimiva.

    Paikka voi yhtähyvin olla akselin ylä- tai alapuolella, etu- tai takapuolella, mihin parhaitten sopii.
    Google haulla havaintokuva:
    http://s787.photobucket.com/user/1sicpn ... 1.jpg.html
     

Kerro tästä muillekin!