weber-kaasutin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja laakkius, 12.8.2006.

  1. laakkius

    laakkius Gearhead

    Aloin tossa tutkimaan uuden hankintani(Musse) kaasaria, lähinnä etsien mikä se on. Yllätys oli suuri kun kaasarin kyljestä löytyi Weber teksti ja logo? Tekeekö Weber jollekin alihankintaa, vai onko tuo ihan ehta weber? Mulla on ollu ainakin käsitys että Webrut löytyy euroautoista...
    Kaasari on nelikurkkuinen.
     
  2. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    Edelbrockeissa ja carterereissa on toi weberin logo. Rungot valetaan weberin toimesta???? joku muu tietänee paremmin...
     
  3. laakkius

    laakkius Gearhead

    imusarja oli edelbrock performer, josko olis ns. pakettiratkaisu... :odroll:
     
  4. GM-Cruiser

    GM-Cruiser 1st gear

    Ihmettelin samaa juttua Cadillacin 390 mosan päällä, mutta kukaan ei ole kertonut mulle totuutta Weberin ja korvaus-Carterien yhteiselosta ...
     
  5. mopari78

    mopari78 1st gear

    ihmetykselliset kaasarit

    on myös kokemusta että kaasuttimen kyljessä weberin logot ja teksti vaikka itse kaasutin numeroiden perusteella olikin 2-kurk. carter.
    kai se weber tekee noita runkoja sitten carterille kun niihin on törmänny aika usein... 8)
     
  6. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Käsittääkseni Weber on ostanut ko. puljut. Näin se globalisaatio jyllää kaasareissakin...Sehän on 1:1 AFB Carter. Sopii suoraan alkuperäisen tilalle Caddyn mosassa, paitsi jos orggis on Quadrajet.
     
  7. Achti

    Achti Gearhead

    carter se on varmaanki, mulla on samat logot ja tekstit omas nelikurkkuses.
     
  8. laakkius

    laakkius Gearhead

    juu, Carterihan se oli, nyt kun katoin päivänvalossa niin oli tarra paikoillaan, en vaan ollu huomannu sitä... Vielä pitää koko selvittää...
     

Kerro tästä muillekin!