West Coast Street Cup 2009

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja gremlin, 16.4.2009.

  1. kime2

    kime2 Gearhead

    Sää oot niin kauhian hätänen taas :lol:

    Aiotkos muuten ajaa ens vuonna sarjan läpi,vai keskitytkö fhra:n sarjaa 100%?
     
  2. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Tottakai ens vuonna kisataan kaikki Suomen Drag Race Cupit. 8)

    Ei toi tuplamestaruus niin kauheen pahalta tuntunut, ettei sitä voisi uusiakin. :lol:

    Sitä on tottunut oleen kauheen hätänen, kun omistaa & ajaa Suomen nopeinta Delta 88:a. Paitti lähtöviivalla, kun joutuu odotteleen sekuntikaupalla hitaampia kulkineita. :rotfl:

    Jokos kohta kime2 nähdään ajamassa kisaa?
     
  3. kime2

    kime2 Gearhead

    Juu juu,hieno homma et mukana olet ja se ettei tuplamestaruus ole mitenkään masentanut sinua :poff:

    Tuosta mun kisaamisesta on ollut jo niin pitkään puhetta et en jaksa itsekään enää uskoa siihen :lol:
    Taitaa mun aika mennä ens kaudellakin mekaanikon hommissa uutta sekuntilukua jahdattaessa,mut omakin auto ois tarkoitus ottaa liikenteeseen ja saatampa sitä käydä sitten tuolla kyläkisoissa kokeilemassa 15v:n tauon jälkeen :wink:

    Eli -95 ajoin sillä Vaasassa,sit Malibulla Pudasjärvellä -07 ja samalla pirssillä -08 Kalajoella,mut tänä vuonna ei ehditty/kyetty yksiinkään kyläkisoihin sen kanssa jossa mä oisin taas ilman lisenssejä voinut päristellä :rotfl:
     
  4. Ck

    Ck Gearhead

    Eikös mestareiden kuulu sit siirtyä seuraavaan sarjaan että muutkin pärjää. ELi spettiin mars. :poff:
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Huhhuh, onneks ei sentään mestaruutta tullut tuolla WCC:ssä vaikka tiukille meni. Olishan se ollu kauheeta jos olis pitäny OL:lää ajella kun ei siellä ees oo koko ryhmää. :rotfl: Toivottavasti tuokin puoli herää talviunestaan ensikaudelle.
     
  6. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Kyllä on harkinnassa, jos vaan rahottajia löytyy...

    ...eli mars kaikki kiinnostuneet jakamaan rahaa mulle heti.
     
  7. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Kime2:lla on siis vielä tallessa ElCamino jolla kävit -95 ajamassa Vaasassa?
     
  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    Kait nyt kaikilla on sama peli tallessa milla ajo -95 Vaasassa?
    Vaimillonmaasiellaolin?Vaimissamaaolin?
     
  9. kime2

    kime2 Gearhead

    Toki toki,mihis mä sen oisin hukannut?

    Onhan täällä kylällä vielä toinenkin auto tallella millä ajettiin -95 ja silläkin ajetaan ens kaudella,eikös joo?

    Ja nyt kun oikein muistelen niin olikos gremlinillä silloin keltainen valiant?
     
  10. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Onhan Kime, teidän kylällä vielä jopa se auto jolla "Vaasa Street Race" kiertopalkinto pokattiin vuonna -91?

    Tosta on niin paljo aikaa mutta ite olin silloin myös mukana tosin paljon faktoja on voinu unohtua/sekoittua että tarvis penkoa arkistoja jotta miten siinä mentiin..

    Perinteet velvoittaa! Ens vuonna olis Sunrise Cruisersin 20v. juhlavuosi joten siihen pitäis nyt viritellä jotakin ekstraa. Ihan näin niinkun netin kautta jäsenistölle ym muulle johtikselle tiedoksi... Ei mitää paineita ei...! :poff:
     
  11. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Kaivelin arkistokuviani ja tuolta löytyi:
    http://public.fotki.com/Rinnewood/oldie ... race_1991/
    Tokavuoden kuvissa oli kuvien mukaiset alkeelliset ajanottolaitteet käytössä!
    Ekana vuonna oli lippulähetys ja sekkarikellolla otettiin aikaa.

    Ekan vuoden kisoista mulla ei ole kuvia koska olin koko päivän radan toisessa päässä ohjaamassa liikennettä ja pyytelemässä pääsymaksuja uteliailta ihmisiltä.. :-?

    Ja jos nyt saivarrellaan niin "vaasa street race" ja "west coast street cup" ovat ihan erillisiä juttuja, mutta vaasa street cupistä lähti aluillensa tämä länsirannikon ralli! :wink:

    Rekkarikilvet oli teipattu ilmastointiteipillä yli kun fyyran kanssa oli hiukan epäselvyyksiä että "virallisiin kisoihin" osallistuvat eivät saaneet osallistua näihin villeihin kisoihin.. :poff:
     
  12. kime2

    kime2 Gearhead

    Juu,on toki ja hyvä niin!

    Käyntiäänet oli vaan lievemmät kuin silloin aktiiviakoinaan tai sit kuulo on vaan heikentynyt :rotfl:

    Järjestäkäähän kisat,siinä ois ekstraa :wink:
     
  13. camino72

    camino72 3rd gear

    Katos vaan, omakin Camino löytyy tuosta ekasta kuvasta. Ja neljännessä kuvassa näytetään takavaloja 440 Dartille.
     
  14. supo

    supo Double Gearhead

    Olisko ensi vuonna juhlavuoden kunniaksi Money Bracket, johon osallistuisi kaikki vanhat kilipailijat ainakin tähän yhteen kisaan eli ei kun kisaa pystyyn.Jos Money Bracket järjestetään niin tullaan ajamaan Kuopiosta ainakiin yhdellä mutta luulen että ainakin kaksi aatoo tulloo.Muuten ajetaan tuolla FHRA:n kisat Super Pro Et.ttä kuusi kisaa.Terv:Spet 1937 Ps.Porissa piästy aina toiselle kierrokselle mutta aina on tiputtu yhelle -34 Fordille,sitä pitäisi piästä pudottamaan! :D :rotfl:
     
  15. gremlin

    gremlin Gearhead

    Oikeen muistettu. Siella Vaasan kisassa olikin ''pienta'' starttijunppaa silloin, sulatin siina oman startin se saatiin kasattua uutestaan jostain toista starttia varaosina kayttaen ja toimi jopa yhdan starttauksen.
    Sitten juostiin ympari varikkoa pummaamassa strattia, saatiinkin jostain yks, mika tuli kanssa sulatettua. Lopuks siirryttiin mekaanikkojen autoisiin ja saatiin siita hienosta punasesta 2ov -61/2 Lacerista startti, taidettiin sekin rikkoa ja lopuks kasailtiin niista kaikista rojuista joku kyhaelma mika palautettiin Lanceriin ja Valiantti tyonnettiin trailerille :(
    Pistin sitte joskus jalkeenpain oikeen rahaa haisemaan ja ostin kunnon laturin ja akun :rotfl:
    Ja sitten kun akkirikastuin niin moparin tehostartin :eek:
    Hauskoja aikoja, nyt kun niita muistelee. Sillon ei kyllakaan aina kauheesti naurattanu toi markan budjetilla ajaminen :-?
     
  16. gremlin

    gremlin Gearhead

    Joo-o, noinhan se meni. Vaasassa ajettiin useempi vuosi ennenkuin alettiin virallista WCC sarjaa ajamaan. Ja Vaasan cuppia ajettiin viela paallekkain WCCn kanssa niin kauan kun Vaasassa yleensakin ajettiin.
    Muistasin etta ensin cuppia ajettiin Vaasa, Pori ja Kalajoki, ja seuraavana vuonna mukaan tuli Kauhajoki :odroll:

    Millonkohan alotettiin?? Olisko cupin eka vuosi ollu -96?
    Muistasin etta syksylla -95 vedettiin ekan kerran Porissa 15v tauon jalkeen.
    Vai oliskohan toi sillon ollu heti cuppi kisa???
     
  17. kime2

    kime2 Gearhead

    Se olikin mahtavaa aikaa kun ajettiin kahta sarjaa päällekkäin!

    -96 Tuo maan mainioin sarja tais alkaa :D
     
  18. gremlin

    gremlin Gearhead

    Joo, pokaalia tuli kuin koytta. Vaasan finaalikisassa jos satiut voittamaan ja muutenkin olit parjanny niin saatto tulla Vaasa Cup kisapytty, WCC kisapytty, Vaasa Cup loppupisteista pytty ja WCC pisteista viela yks.
    Mulle ei ikina noin kyllakaan kayny, eika ihme sen aikasilla laitteilla.
    Eika kylla tulis nykysillakaan :rotfl:
     
  19. tha022

    tha022 Gearhead

    Olis mahtava juttu jos sais edes yhden kisan vanhalle kiitoradalle juhla vuoden kunniaksi!
    Itse asiassa siinä vois ajaa 1/8 mailin vetoja vaikka se uus turva aita onkin sielä ja vielä riittäis latua pysähtymiseenkin.
    Vain tuo autojen palauttaminen on hieman onkelma kun se levitys missä ennen odoteltiin on aidan väärällä puolen.
    Ja sitä paitsi mä en ikinä päässyt ajamaan oikeen kilpaa vaasan radalle :mad: , jos nyt sierralla streetmannia mutta en laske sitä mukaan kun tulokset oli 18.???/107km/h
     

Kerro tästä muillekin!