West Coast Street Cup 2017

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja cam67aro, 25.10.2016.

  1. TeeDeeKoo

    TeeDeeKoo 3rd gear

    Ok kiitos tiedosta, olen luullut että jos lisää tehoja katsastuksen jälkeen vaikka 20% mallisarjan tehokkaimpaan nähden niin sitten se ei enää ole ns. katulaillinen. Joten eikö tilanne ole sitten sunkin kohdalla sama että onko se ollut tuttu katsastusmies joka on katsonut sormien läpi vai huijattu katsastuksen ajan säätämällä niin että koko potentiaali ei ole käytössä. Onnistuuhan tuo sitten vapareissakin. vettä tankkiin, sytkä tarpeeksi myöhäselle. rajoittaa kaasuläppiä. pakoputkeen kuristin. Kierrosrajoitin. Kaikki kait ne on yhtä päteviä kuin ahdon rajoitus. Mutta totta että helpompaa ahdetulla.
     
  2. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Tuolla Teedeekoon insinöörilogiikalla tässä maassa olevat MB:t , Audit ja Bmw:t ovat siis huijaamalla katsastettuja?? Lähes kaikkiin automerkkeihin, myös mun portteriin voi tietsikalla ohjelmoida tehoa ja vääntöä lisää.
    Jos mulla on naftakorkki kiinni leimassa ja katsuri hyväksyy auton on se ok. Jos mä otan korkin pois ja tuntuu et menee kovempaa kun leimahetkellä, onko se katsastusmiehen huijaamista?
     
  3. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

  4. wiltzu81

    wiltzu81 1st gear

    Ei katsastuksen jälkeen lisätä tehoja kuin radalla, kadulla ajetaan sillä teholla mikä on merkattuna ja muutoskatsastettuna rek.otteeseen=Täysin laillista touhua.

    Meinaatko että jos esim leimatulla katuautolla mennään ajamaan radalle ratasliksillä niin siitä tulee laiton peli? Ei tule koska sillä sliksillä ajetaan vain radalla eikä kadulla.
     
  5. TeeDeeKoo

    TeeDeeKoo 3rd gear

    Eikö ole niitä DOT hyväksyttyjä sliksejä? Jos ei ole DOT merkintää niin et saa ajaa kadulla ja silloin ei ole katuauto. Ja mielestäni tässä on puhuttu että ajetaan kilpaa katuautolla. Eikö katuauto tarkoita katsastuksessa hyväksyttyä autoa? Eihän se auto ole enää sama mitä katsastuksessa ominaisuuksien puolesta jos siinä on 100% enemmän tehoa ajetaan sillä sitten radalla tai kuussa? Ja autoon saa laittaa tehoa enintään 20% mallin tehoikkaimpaan nähden tai teho/painosuhde ei saa ylitää en nyt muista mitä määrää. Olen ehkä hieman mustavalkoinen tämän asian suhteen että katuauto tarkoittaa niillä ominaisuuksilla katsastettua autoa mitä katsastushetkellä on. Ymmärsin vaan ehkä sun pointin väärin kun mainostit että ajat kisaa täysin laillisella katuautolla jota ei ole velikulta leimannut. En vittuile esitän vaan kysymyksiä =).
     
  6. TeeDeeKoo

    TeeDeeKoo 3rd gear

    Saahan niihin lisätä tehoa +20% mallisarjaan tehokkaimpaan nähden ja muutoskatsastaa sen. Täysin laillista.
     
  7. wiltzu81

    wiltzu81 1st gear

    DOT tai ei niin kuka niillä kadulla ajaa? Esim mulla 120km suunta työmatkaa niin kuluu sliksi kuin sliksi aika äkkiä loppuun. Kadulle mulla on kumit erikseen. En ottanut vittuiluna mutta meillä on selkeesti eri näkemys katuautosta.
     

Kerro tästä muillekin!