windsor 221

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja karza11, 3.5.2011.

  1. karza11

    karza11 Gearhead

    Terve

    Onko kellään tiedossa, saako ko myllyä jostainpäin maailmaa "uus" tuotantona?
    käytetyt alkaa suomessa olemaan hieman kiven alla
     
  2. Futurage

    Futurage Gearhead

    Ei saa....pitääkö olla nimenomaan 221 cid? 302 on päällepäin saman kokoinen ja näköinen ja niitä on "pilvin pimein" saatavilla. Lisäksi osat ovat halvempia kuin 1962-63 221:een.
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ankkalinnassakin ovat kiven alla. Onks kyseessä joku swappi eurooppalaiseen mihin 221 täyttäis vaatimukset?
    Ota 302, hio numerot siitä ja tee epoksilla uudet. maalia ja paskaa päälle niin menee täydestä kuin 30€ seteli.
     
  4. lincci

    lincci Gearhead

    221 on eri kiinnitys vaihteistoon kuin 302. eli 302 6 pultilla, 221 5 pultilla.

    221 ja 260 on samalla jaolla ja ihan ensimmäiset 289 myös.
    jos vaihteistosopivuus ei ole ongelma niin sitten kannattaa jo suunnitella 302 tilalle.
     
  5. karza11

    karza11 Gearhead

    Jep

    kyseessä on swappi eurooppalaiseen. ja ton vaihteiston erilaisen kiinnityksen takia ei viittis lähtee kikkailee
     
  6. Liipo

    Liipo Gearhead

    Moro

    mulla on 260 kone tallis jos se kelpaa.

    Juha
     

Kerro tästä muillekin!