Winter Swap Meet Tampere lauantai 29.3.14

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Antti.K, 5.3.2014.

  1. pas2

    pas2 Gearhead

    Paljon myyjiä ja ostajia, kyytiin jäi kaasari, moottori (tosin pieni), pari seinäkelloa, pyyhkijänmoottori ja jotain johdonpätkiä. Kannatti käydä.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nää kuvat aina niin hieno homma!
     
  3. Mr J

    Mr J Gearhead

    Olipas makosat kelit! :) Oma aamu-unisuus vaan aina estää parhaat löydöt, mut oli kyl jonoo vielä meidänkin saapumisaikaan lippujonossa...

    Ainoa mikä kyseisessä tapahtumassa edelleen ihmetyttää on harrasteajoneuvoparkin puute. Paljonko maksaisi asiantuntevan liikenneohjaajan palkkaus raviradan hlökunnan lisäksi jakamaan "etuparkkiin" harrasteajoneuvot ja takahikiälle "toyota-avensikset"?
     
  4. pptalo

    pptalo Gearhead

    Kyllä tuli ihmeteltyä ja mojuttua samaa asiaa, eihän tossa ollut mitään järkeä. Vitutti kantaa tavaraa useampaan kertaan melkein kilsan päähän kun korollat oli pääportin läheisyydessä.

    Toivottavasti ei näin enää ikinä.


     
  5. unknown

    unknown 3rd gear

    Mielipiteeni on, että jos ei erikseen ole merkitty tai ilmoitettu, että on "harrasteparkki" niin tasapuolisesti on oikein, että parkeerataan saapumisjärjestyksessä, muuten menee siihen, että kitistään sen henkilön mielipiteestä, joka valitsee "harrasteautot" sinne parkkiin.
    Vai kokeeko joku olevansa "erityisasemassa" kun on saanut käkkylän käyntiin talven jälkeen ja on siten oikeutettu "harrastesankarin" asemaan ja etuilemaan jonossa tai lyhyempään siirtymään omin jaloin?
     
  6. capri30S

    capri30S 1st gear

    No mää oon kans tosta marmattanut.. parhaimmillaan on käynyt niin, että kun oon mennyt joskus puoli kasin aikaan harrasteautolla, niin mun edestä on otettu joku v70 volvo sinne pääportille, mut on ohjattu sivulle, ja mun takaa corolla pääportille.. mutta minkäs teet, ei tunnu jakeluun menevän.

    Asiasta kukkaruukkuun, kelläs oli sellaset 5-puolaiset kromivanteet 14" 4,5" jaolla, yhdestä vanteesta puuttui keskiökuppi? Jotkut duetin/pv:n ylätukivarret oli vanteiden vieressä. Yritin siinä myyjää löytää, kun vanteet olis kiinnostaneet, mutta ketään ei näkynyt, ja sitten tuli töihin kiire.
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Täytyy kyllä valitettavasti sanoa, että alaspäin menee tämäkin tapahtuma vuosi vuodelta. Neljän tunnin haahuilun jälkeen löysin yhden Kymmenen euron kapistuksen varalle, huomaten, että suurin osa myytävästä tavarasta on silkkaa kaatisromua, mitä mä oon kärränny kaatiksille jo vuosia. Ihmettelen suuresti, miksi tollasta jotkut viitsii julkisesti tyrkylle tuoda. Poikkeuksiakin toki löytyi, mutta yhä vähenemässä määrin. Samat tyypit nimittäin möi kamojaan jo FHRAn swapissa Wermossa, missä ei tarvinnut luovia kaatiskaman seassa löytääkseen jotain. Parasta antia tuolla taiisi olla tuttujen tapaaminen ja hallin keskiosan baari, missä asiat puhuttiin halki iloisessa tunnelmassa. Ihmettelen suuresti myös sisätiloihin varattujen kirpputorimyyjien maihinnousun ennen maamme tärkeimmän käytettyjen varaosien kauppapaikan paraatipaikoille. Oon sanonut ennenkin, että ei näin, mutta ilmeisesti tää on haluttu suunta, kun kukaan muu ei kriittisesti tämän tapahtuman kehitykseen kommentoi.
     
  8. homer

    homer Double Gearhead

    Jos ei ole myyjijä niin ei siinä kai muuta vaihtoehtoa ole kuin jättää tyhjäksi tai täyttää tulijoilla? Tai sitten etsiä seuraavaksi kerraksi pienempi (ja halvempi?) paikka? Yleinen piirrehän tuo taitaa Suomen romutoreilla olla.
     
  9. pas2

    pas2 Gearhead

    No kyl mä oon ihan tyytyvinen mun "kirppis-kaatis" ostoksiin. Kympin pappis harmittaa kun en jaksanu heti lähteä raahaamaan. Ja mun mielestä rompetorilla pitää olla toiselle romua, toisille aarteita. Varakkaat voivat ostaa kaupasta osansa ja jättää käymättä rompetorilla jos romu ahdistaa.
    "Kirpputorimyyjistä" ainoat kun olis selkeästi joutanu pois (mun silmällä) oli ulkona "portista sisään ja kolmas paikka oikealla" aito roskisromukasa rikkinäisiä uusia radioita yms. skeidaa.
     
  10. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Ei päässyt harrasteautolla kun piti vähän bensaa säästää... hö.
    Mukaan tarttui throttlebodya ja pienoismalleja. Lapsille nallet ja pajalle vähän aineita.
    Harmittamaan jäi tosi edukas Pullmax ja edukas Satajet ruisku..
    Kyllä sieltä kamaa löytää ja kun rahat loppuu, kerään yhteystietoja.
    Keli ja tunnelma oli mukava. Paljon tuli juteltua .
    Tapahtuman jälkeen burgerit Dinerissä ja polkastiin siitä vielä Säkylään Fleetside kaupoille.
    993 kilometriä tuli pakun mittariin aurinkoisessa kevät säässä. Ei valittamista.
    Kiitos.
    Ainiin, terveisiä valkoisen vanin porukoille Dinerin pihassa. Kiitos "tuotesittelystä" -sai nauraa! :D
     
  11. slickjones

    slickjones 1st gear


    Eipä kestä.. Hesen signeeraama talja on vielä kaupan!Tosin matkan edetessä sille pääteltii aikas suolanen hinta mutta onhan se ny kuitenki ameriikan julkun nimmari!! Jos törmäättä vanii tulkaaha juttusille... 8) Voin sanoo näin kuskina että poskipäät oli 11 illalla aikaste kipeet nauramisesta...
     
  12. bbford

    bbford Gearhead

    Tuli käytyä kans ja mukaan löytyi vain 10e ostos.
    Semmoinen tuli mieleen että josko johonkin tonne vois laittaa "haluan ostaa" ilmoitustaulun johon sais vaikka parin euron maksua vastaan oman ilmoituksen. Kun paikalla on pirusti porukkaa ja suuri todennäköisyys on että jollain voisi kyseisiä palikoita olla tallinsa perukoilla mutta ei niistä ole missään ilmoitellu.
    No, mukava tapahtuma noinkin.
     
  13. slickjones

    slickjones 1st gear

    Kuultuani juuri taljan omistajaa selvisi ettei talja olekkaan kaupan, koska naapurin äijä oli ennustanut kylmää ensitalvea. Sori kaikille turhaan vaivautuneille... "Nauraa"
     
  14. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Eipä ollut ihan hukkareissu, vannesetti sekä tehostettu ohjaussimpukka itselle ja Valiantin osia kaverille...
     
  15. Mr J

    Mr J Gearhead

    Tullessamme Teivoon, parkkipaikalle meni upea musta '69 Charger. Kuvia kellään?
     
  16. Qjet

    Qjet 1st gear

    Rento tapahtuma ja hyvät järjestelyt tälläkin kertaa. Ostettavaakin löytyi raahattavaksi asti. Kiitos !
     
  17. ville623

    ville623 3rd gear

    Tais olla meikäläinen, auton tuntomerkit ainakin täsmää. Keli oli kyllä kohdallaan ja väkee hyvin liikkeellä.
     
  18. jule69

    jule69 Gearhead

    erittäin mahtava pöhnä tuli.eipä muuta
     
  19. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead


    Niin ja perskeleen painavat vanteet!!! Eräs olkavikainen herra luikki heti piiloon kun hommat alkoi. :rotfl: :rotfl: :poff: :poff: :poff:
     
  20. E..P.

    E..P. 2nd gear

Kerro tästä muillekin!