Woodyt?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja impala1968, 10.3.2006.

  1. Naxu

    Naxu Double Gearhead

  2. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Sieltähän se. Hyvin oli kyllä piilossa mua odottamassa ;) Kiitokset vielä tätäkin kautta läänin väelle ja kaikille muille mukana auttamassa olleille!
     
  3. mercuryblues

    mercuryblues 1st gear

    Jaakko Alakulpin kirjassa: Lapin ilmailuhistoria 2, on sivulla 614 kuva vuodelta 1952.

    Siinä on kuva yhdestä Ford 1949 - 51 Country Squiresta Kemissä. Olsiko ollut Veljeksien Karhumäki Oy:n auto, jota on käytetty malminetsintäkoneen huoltoautona.

    ISBN 952-92-0337-3

    - Mano -
     
    mike tykkää tästä.
  4. DUCK TAIL

    DUCK TAIL Gearhead

  5. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    8) Tollanen buiski olis nyt kyllä mieletön... Eipä tosin tuo J.J. Laakson ceepokaan tylsimpiä aihioita ole. Tollasiahan taitaa pari suomessa tällä hetkellä ollakin. :p
     
  6. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Kaks '54 Chevyä kyllä tiedän, mutta olen tässä yrittänyt kovasti metsästää onko yhtään samankorista (1950-52 Pontiac/Chevy) Suomessa, mutta eipä ole vielä vastaan tullut. Kaikki vinkit otetaan kyllä mielellään vastaan, että joskus sais tuon kopan mittoihinsa...
     
  7. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Eihän tuo nyt mitenkään piilossa ole ollut, hyvä että tuli sekin taltioiduksi. Aikasemmin kun olisit käynyt olis samasta paikasta löytynyt kohtuu hyviä peltejä ja runko. Breemerikin on tuota aikanaan mobilistissä esitellyt ja ihmetellyt ettei kelleen kelpaa. Hinta ei ollut paha Eskollakaan. Muistaaksein 500:lla olis saanut kolmisen vuotta sitten.
     
  8. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    No juu siellähän se läänillä niinku ne muutkin autot, mutta yllättävän moni sitä ihmetteli ja moni kaveri joka siellä ennen minua käynyt ei myöskään ollut autoa huomannut. Että ainakin osalle hyvin piilossa ja itse asiassa olis luultavasti itseltäkin jäänyt huomaamatta jos ei yks mukana ollut tyyppi olis autoa huomannut. Ja mun ei pitänyt edes mitään autoa sieltä ostaa... :D Harmi tosiaan nuo jo menneet peltiosat...

    Et sattuis ko. Mobilistin numeroa muistamaan?
     
  9. nine00

    nine00 3rd gear

    kaikenlaiset kuvat kiinnostaisi albumiin kun kyseinen auto seisoo tall......
    ja tietenkin joskus "kadonneista"osista pelkät vihjeetkin kiinnostais!

     
  10. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!