Wrangler(v.90)2,5manuaali

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Anonymous, 22.2.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mistä johtuu kun sammuttaa auton niin kuuluu ihmeelinen vinkuna?Kuulostaa kuin joltain sähkömoottorilta!
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    ???

    Onko ilmastointia???
     
  3. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Onko ABS-jarruja?
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei ilmastointia ei ABS....voiko liittyä mitenkää ohjaus tehostimeen?
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No ei sieltäkään pitäisi kuulua mitään koneen sammuttamisen jälkeen!!

    Naksuntaa kuuluu läppäkotelolta joissakin malleissa, pitääkin huomenna kuunnella kun asiakas tuo -89 Wranglerin hihnojen kiristykseen.....
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja vielä.. sen tuntee kaasupolkimessa tärinänä....ääntää välillä myös normaali ajossa...enimmäksee tyhjäkäynillä sekunnin mittaisia vinkunia!Eli mun epäilys alkaa menemää ruiskutus järjestelmään...tässähän on ykspiste-ruisku...onko mitään moottoreita ruiskutus järjestelmässä?
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No nyt kun pääsin kuuntelemaan, niin koneen sammutuksen jälkeen yksipisteruiskulta tosiaan kuuluu lyhytaikainen naksunta, niinkuin sähkö (askel) moottori sulkisi jotain??????

    Täytyy tutkia asiaa kirjasta.....
     
  8. jyrki-boy

    jyrki-boy 1st gear

    Ominaisuus

    Jos sulla on Weber-Marellin vehkeet hoitamassa ruiskun virkaa, niin voisin sanoa monivuotisen Moto Guzzi pyöräilyn perusteella, että kyseisestä sydeemasta kuuluvat äänet ovat laitteen ominaisuuksia, eikä vikoja. Guzzin äänien hiljetessä on pyörä välittömästi tarkastettava, ettei se mene enempää rikki.
    Anoppilaan hankittiin kuuskytluvun vaihteessa Porsche Super merkkinen traktori. Kuorma-auto toi sen pihalle. Appiukko jyräytti laitteen käyntiin ja sammutti sen kauhuissaan. Puhelimen ääreen kuin torjuntaohjus kysymään miksi hänelle on tuotu rikkinäinen traktori. Myyjä vastasi ettei tarvitse äänestä huolestua, mutta äänettömyydestä kyllä. Porsche on vieläkin käytössä ilman perusremonttia ja kolisee niinkuin ilmajäähdytteisen dieselin kuuluukin.
    Vinkki: Kun Guzzi pitää liikaa ääntä, otan esille Dnepr MT10-36 military mallisen vetävällä sivuvaunulla varustetun kaunottaren, jonka polkaisen käyntiin. Jo kahden kilometrin koukkauksen jälkeen Guzzi ei pidä ääntä lainkaan.

    Jyrki-boy
     

Kerro tästä muillekin!