www.dieselpowermag.com

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rambler for ever, 10.11.2006.

  1. Rambler for ever

    Rambler for ever 1st gear

    Hei, olettekos huomanneet että Diesel Power magazineä saa nykyisin suamesta (ainakin Akateeminen kirjakauppa Hki). Miehekästä merkkiuskonnoista riippumatonta diisseli asiaa! (taitavat tosin pitää sarvipäistä).
     
  2. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Mulle tulee postissa tilattuna. Yhteen vaiheeseen kun ei tahtonut löytyä edes akateemisen listoilta, liekö taas noussut sinne.
    Ja tykkää ne turamakseistakin, ainakin jutuista päätellen.
     
  3. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    mitä!missä?kuka?milloin?lehti?diisselikoneista?mistä? :D
     
  4. ilu100

    ilu100 Gearhead

    Dieselin ääni sekoitti mun pääni..... :lol:
     
  5. MaxDura

    MaxDura Gearhead

  6. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    tänks!mut kui toi lehti tilataan ku toi lontoo on mun kohdalla "vähän"huono"sen kyllä näin että geeämmä miähet laittaa cumminsin konetta autoonsa... 8)
     
  7. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Vasemman palkin alareunassa värillinen neliö, jossa liikkuvaa kuvaa ja "18 taalaa tilaustarjous". Klikkaa siitä, avautuvasta sivusta valitse international orders ja sinne vaan nimet ja osoitteet maksutapoineen.

    Ekan numeron saamiseen voi sitten mennä pari kuukautta, ainakin mulla ja kaverilla meni. Ei kannata hätääntyä, hyvää kannattaa odottaa.

    Lehdestä vielä. Aika paljon asiaa ja asian vierestäkin, ja jenkkityyliin pirusti mainoksia. Silti meille dieseltrukkien harrastajille oiva asialärpykkä.
     
  8. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    näyttääpi siltä että joutuupi visaa käyttään eli hattu kourassa joutuu meneen kysyyn vaimolta visa kortin numeroo :oops: eli löysin kohdan "tilaus" ja maksu tavan....
     
  9. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Niin joo, se suomeen tilaus maksaa sitten jotain 30 ja risat taalaa per vuosi, muistaakseni. Eipä kallista siltikään. :D
     
  10. Fukov

    Fukov 3rd gear

    mun mielestä joskus oli ainakin että Akateemisen kirjakaupan kautta sai tilattua melkeen minkä tahansa lehden, mut voi tietenkin olla että nykyään "netti"aikakaudella ovat luopuneet moisesta palvelusta.
    vaikuttais mielenkiintoselta brosyyriltä, täytyy laittaa rouva hakeen kirjakaupasta näytekappale.
     
  11. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Lisaksi on olemassa Diesel World (4 numeroa ilmestynyt) ja Diesel Builder (ihan uusi) ja jossain joku jo mainitsi 8-Lug lehden, jota en ole nahnyt viela. Nayttavat jonkin verran kierrattavan juttuja ja tuote-esittelyja kuten odottaa voi.
     

Kerro tästä muillekin!