X-treme Car Show 2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja KirsiX, 15.4.2012.

  1. debner

    debner Gearhead

    Sama eilen keskellä päivääkin.
    Lehdissä ollut mainonta taisi olla täysi huti,
    jos en olisi ennestään tiennyt niin mainoksen perusteella
    olisin luullut pelkäksi uusien "made in korea tms." autojen ensiesittelytilaisuudeksi.
    Uusia autoja hehkutettiin kuvien kanssa, mutta ei sanallakaan mainintaa harrasteautojen mukanaolosta.
    Erikoisautoista vihjattiin, mutta uusien autojen mainoksessa mieleen tulee lähinnä teipillä koristeltu Camaro tai 195 leveillä etuläskeillä varusteltu Sitikka...
    Paitsi yksi custom auto luvattiin näytillä olevan. Mainoksen perusteella olisi jäänyt minultakin käymättä.
     
  2. äksy

    äksy 1st gear

    Tulihan tuolla käytyä ja enemmänkin olisi porukkaa sopinut. Autot oli hienoja, mutta täysin tyytyväinen en ole. Rakennettuja moottoripyöriä jäin kaipaamaan enemmän, tilaa tuolta kyllä löytyy. Ja näillä näkymin en ensi vuonna mene, jos pyöriä ei enempää tule.
     
  3. DaFox

    DaFox Gearhead

    Huh, enpä olisi uskonut! Oli todella kovatasoisen oloista kalustoa ja paljon. Enpä olisi uskonut sanovani tätä, mutta yllätyin todella, vaikka onhan sitä näitä tapahtumia jo reissattukin.

    Väen vähyys ihmetytti, SOME:ssa mainostus kustu pahemman kerran? Vai oliko väen vähyys vain seurausta tilojen väljyydestä, en tiedä, mutta olihan se mukavaa, että sai katsella ja kävellä ihan rauhassa :)

    Oletus, että ensi vuonna on paljon enemmän väkeä, jos kaluston laatu pysyy samana?
     
  4. Kruiseri

    Kruiseri 3rd gear

    Käytiin lauantaina ja ihmeteltiin myös jengin vähyyttä. Itsekään en olisi ehkä mennyt kun luulin että siellä on vain teinien tuunaamia eurokinnereitä mutta kävin viikolla niiden nettisivuilla ja katselin edellisen näyttelyn kuvia ja tajusin että siellähän on paljon enemmän autoja ja myös jenkkiautoja. Eli taitaa toi tapahtuman mainonta mättää? Ite tykkäsin ja oli mukavaa kun oli väljää mutta eihän se ole hyvä järjestäjille jos tulee takkiin.
     
  5. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Ei ehkä paras sijotus tapahtumalle kun kiihdytyksen finaaleitten kanssa päällekkäin.
     
  6. GeeTeeO

    GeeTeeO Gearhead

    Erittäin hyvä näyttely ! Tällä on ollut tuning-näyttelyn leima, mutta viime vuotisen näyttelyn kehut ja Esa Salon rakennelmat saivat lähtemään reissuun. Kun vertaa pääsiäisen kylpytynnyri/sänkynäyttelyyn, niin erittäin hyvä fiilis jäi, kiva olla näyttelyssä jossa autot ovat pääosassa eikä pelkkä markkinarihkama. Custom tarjonta oli todella huima ja kattaus kaiken kaikkiaan monipuolinen. Ruotsalaiset toivat hyvän lisän näyttelykaluston tarjontaan, Aika kova haaste FHRA:lle jos mielivät samalle tasolle päästä ensi kevään American car showssa.
     
  7. groovyjay

    groovyjay 1st gear

    näyttely oli kyllä taas suomen maassa aivan omaa luokkaansa. FHRA:n kevät näyttelyn täydellisen mahalaskun jälkeen oli jälleen kiva huomata, että kyllä täällä on oikeasti ihmisiä, jotka haluavat tarjota kunnolla vastinetta rahalle ja näyttely joka uudistuu joka vuosi. Tänä vuonna aivan mielettömiä uusia juttuja taas, yksi päivä ei riittänyt millään koko näyttely tarjonnan läpi kahlaamiseen. Autojen taso on huikea, aivan proota oli tarjolla ruotsista, englannista, saksasta, italiasta ja ilo todeta, että myös suomesta oli super hienoja laitteita useita tarjolla. Aivan fantastista taas mikael ja kumppanit!
     
  8. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Ei tässä voi kuin olla tyytyväinen, että tämän luokan näyttelyitä on Suomessakin!

    Pohdiskelin, että mitä muuta näyttely voisi enempää tarjota? Näyttelystä löytyi:
    - Rodeja, kiiltäviä ja rottia. Bensalla ja dieselillä. Vanhoja ja "uusia"
    - Customeita, kimaltavia ja mattapintaisia. Chopattuja ja choppaamattomia.
    - Siipiautoja. Niin kotimaisia kuin ulkomaisia. Oli uusia luomuksia, kuin vanhoja säilyneitä klassikoita (Joku sitä ääneen ihmettelikin, että MILLÄ IHMEELLÄ ne Esa Salon DeSotot on saatu neuvoteltua näytille :))
    - Oli lukuisia muskeliautoja. Isolohkolla, pikkulohkolla, remmiahtimella,ruiskulla... uutta ja vanhaa
    - Oli viimeisen päälle tehtyjä originaaleja autoja...
    - Superautoja (Porschet, Lamborghinit, Ferrarit...)
    - Prätkiä, mopoja,polkuautoja...
    - Chevrolet Catwalk!!! Se oli todella upea lähes maailmanluokan autoesittely performansseineen!
    - Plus omana lukunaan monipuoliset euro- ja japsiosastot!

    Lisäksi paikalla olleet yrittäjät/kojut olivat erittäin fiksusti asetellut eikä missään vaiheessa näyttelyä kiertäessä tullut mieleeni että "Mitähän tuollainenkin kauppias täällä tekee?". Eli yleisesti ottaen myynnissä olleet artikkelit olivat jossain määrin näyttelyn aihepiiriin soveltuvia.
    Itse olin näyttelyssä koko viikonlopun kerhon edustustehtävissä ja vapaahetkinäni näyttelyä kierrellessäni havaitsin että jokaisella tallustelukerralla löytyi aina jotain uutta nähtävää. Se oli positiivisessa mielessä hämmentävää.

    Muiden näyttelyiden järjestäjät.
    Lukekaa nöyränä näitä X-treme Car Shown saamia kävijäpalauteita ja verratkaa sitä edustamanne näyttelyn saamaan palautteeseen täällä. Ja miettikää!
     
  9. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Lauantaina tuli paikan päällä piipahdettua, ruuhkaa ei ollut ja kivasti oli laitettu sitikan sekä letukan osastot näytille.
    Seuraavaksihan vastaan tuli vahafirmoja, pleikkari pelejä, potkupallon peluuta, sitten vasta taisi ekat autot tulla.

    Autot oli ihan komeita kuten pärrätkin, mut en mä osaa sanoa kumpi isoista näyttelyistä parempi.
    Tuolla näytti väkeä olevan melko vähän, mut ehkä mä olin sit oikeeseen aikaan paikalla.
     
  10. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Eka kerta tässä "tuning" näyttelyssä mutta ei kyllä jäänyt viimeiseksi :D Ei olisi uskonut että messuhallissa voi olla näin paljon hienoja laitteita yhtä aikaa. Eikä yhtään vesisänkyä eikä puutarhavajaa.....
     
  11. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mua vähän harmittaa kun ei ollu paljukauppiaiden osastoja EIKUN EI harmitakkaan, autojahan mä olin kattomassa...
     
  12. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Kuvien perusteella ja kevään FHRA:n showssa käyneenä vaikuttaisi kyllä siltä että 2013 valintani on sitten Extreme Car Show, onpa todella upeata kalustoa! Mistäs tämä Lincoln muuten on?
     
  13. Hatman

    Hatman Gearhead

    Se on John D'Agostinon 1956 Lincoln "Royal Empress" uudelleen maalattuna ja uudella nimellä.
    http://www.bonhams.com/auctions/19363/lot/436/
    http://www.johndagostinokustomkars.com/showcars.htm
    http://rides.webshots.com/photo/2735727 ... 4868weOKTC
    http://rides.webshots.com/photo/2334973 ... 4868sEVJht
     
  14. buickadi

    buickadi Gearhead

  15. arrakis II

    arrakis II 3rd gear

    1 kuva löytyi omasta kiposta näyttelystä.

    No, ei se mitään, tähän on jo totuttu.
     
  16. musse27

    musse27 3rd gear

    Viimevuonna oli huippunäyttely,tämä vuosi oli vielä parempi,loppuu kohta arvosteluasteikot kesken.
    Kiitoksia Kirsi&Mikael jälleen kerran.
    Kyllä saa kovasti taas uutta autoa 2013 näyttelyyn miettiä, kun taso kasvaa vaan...
     
  17. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

  18. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Täytyy kyllä sanoa että viime vuonna oli kyllä parempi näyttely, tämän kertaiseen olen vähän jopa pettynyt :-?

    Silloin oli paljon paremmat ja isommat hallitilat, selvästi enempi kalustoa paremmin jaoteltuna. Nyt puuttui se toinen halli kokonaan jossa hyvä valaistus...tällä kertaa käytännössä kaikki oli tungettu siihen samaan puolipimeään päähalliin, ihmettelenpä vaan miksi...eikö ollut tarpeeksi tulijoita vai kallis vuokra ?

    Tuning-puolella oli taas sama meteli ja jytke sankan savun ohella kun perinteisesti American Car Show:ssa, ei sinänsä haittaa kun sinne ei ole pakko mennä... :wc:
     
  19. M

    M Gearhead

    mä en paikalla tänä vuonna käynyt, pelkästään kuvia täällä kattellut. mutta kun musta näyttää siltä, että aika paljon samoja autoja kuin viime vuonna on ollut esillä :( liekö sitten olen väärässä, mutta tää oli vaan mun mielipide.
     
  20. RAIVO

    RAIVO Gearhead

    En keksi valittamista, musta tää oli vuoden selkeesti paras esitys! Ens vuonna kun jättää ACS:n täysin turhana väliin niin eipä tule toistoakaan paljoa! Jo on kumma jos ei ens vuonna ihmiset jo tätä näyttelyä löydä..

    Kuvia sunnuntailta:

    http://mopar63.kuvat.fi/kuvat/X-treme+Car+Show+2012/
     

Kerro tästä muillekin!