Yleisen hintatason perseilyä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Limite, 20.5.2020.

  1. BHN

    BHN 1st gear

    Onko se 10ke enää nykypäivänä iso raha? Eikö sen saa jokainen konsultti, kiinteistövälittäjä tubettaja yms paskanpuhuja kuukaudessa. Kasvukeskuksissa maksaa nykyään kerrostalokämpän asfalttiin maalattu parkkipaikka jo sen 10ke. Vaikka sen aihion saisi ilmaiseksi tämä on valtavan kallis harrastus, talli 30-50ke, maalaus 10ke jos lasket aivan kaiken osat , tarvikkeet, työkalut kemikaalit jne mitä autoon menee.

    Huhujen mukaan suomessa on niin halpa hintataso , että harrasteautoja on myyty ulkomaille. Tiedä sitten.
     
  2. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Laitoin sulle YV:n
     
  3. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Seurasin kevään ajan erään auton myyntitaivalta noin kympin huiteissa ja kun se sen kolme-neljä kuukautta oli roikkunut samalla hinnalla, se lopulta hävisi myynnistä. Sain oman auton myytyä (päivässä) ja kässiä oli reilu ysi koossa(ajattelin että ehkä se sillä lähtis), selvitin myyjän jolla auto edelleen oli pihassa ja soitin että mikä meininki. No olin varmaan liian innokas puhelimessa ja kaveri haistoi tämän niin nyt sen auton hinta olikin sitten kakstoista...sinne jäi.
     
    cdv70 tykkää tästä.
  4. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    On tästä hevosmiesten tietotoimistosta myös omat hyvät puolensa, että esim. JJH aukaisi asiaa autonsa kohdalla hetki sitten. Jumalauta jannut. Enempää ei voi nätisti kaikkineen muskeli koppainen pirssi vaihtaa omistajaa kuin miten nyt meni.JJ, Kiitos :) ja ettei saada väärin, ei tullut mulle.
     
  5. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Kiitokset myös minun puolestani, enemmän kuin tyytyväinen olen myös siihen, miten nätisti tämä omistajanvaihto meni

    Toki, hiukka haikea fiilis kun (pieni) talli tyhjenee, mutta eiköhän sinne täytettä keksi taas tulevaisuudessa, kun elämäntilanne hieman tästä kehittyy

    -JJ-
     

Kerro tästä muillekin!