ylivaihde.fi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rosswell47, 8.9.2017.

  1. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tää taiskin olla ainoo selkee etu tässä uudessa. Muuten mentiinkin metsään aika syvälle. Ja tämä ei ole edes ihan pelkästään minun mielipide, kun tuossa marketissa on pahoja toiminnallisia ongelmia edelleen.
     
  2. BBC

    BBC Guest

    Onneksi on vapaa maa ja kaikki voi myydä ja ostaa niin paljon kuin huvittaa.
    Sivujakin voi avata ja sulkea.

    Onneksi ei tarvi myydä mitään ja jos on auto myytävänä niin suosittelen myymään ulkomaille, jää monta turhaa valittajaa pois potkimasta sepeliä pihalla. Kaikki on niin kallista, ylihintaista,.... sama osien kanssa. Kun suoraan Amerikasta saa niin halvalla,.... Suosittelen: suoraan on aina suoraan oli sitten uusi tai käytetty. Sitten jää nämäkin nettisivujen keskustelut pois, kun ei tämmösiä sivua tarvita enää. Muuten, miksi tätä keskustelua ei käydä ko sivuilla?

    Ah
     
    JAMANT ja kimmok2014 tykkäävät tästä.
  3. janiluo

    janiluo Gearhead

    Varmaan siksi että ylivaihde.fi on myyntipalsta ja OD on keskustelupalsta. Olsihan se kiva että kaikki olisi samassa paikassa mutta näin ei enää ole.
    Kumpi sinua enemmän häiritsee se että joku muu tekee jotain vai se että minä olen mukana tekemässä tätä?

    - Jani -
     
    Nikuzai ja cdv70 tykkäävät tästä.
  4. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    jos 100% ihmisistä valittaa että kallista, ylihintasta niin olisko vika sillon enemmän myyjässä mitä ostajassa.
     
    rauarp, Karpov, xarper ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Mihin siellä?
    Ja kysymys ei ole vittuilua.
     
    Muokattu: 17.9.2017
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Popcornit ja kaljat esiin.
     
    Jussi289, xarper, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. xarper

    xarper Gearhead

    Kunhan taitaa trollata kun ei vastannut minunkaan kysymykseen aikasemmin.
     
  8. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    No jos kerran popcornit ja kaljat on jo aamulla kaivettu esiin niin täytyyhän tätä jauhamista jatkaa.

    Hyvä Jani, ei täällä kellään ole mitään sinua vastaan, eikä sen mun koosteen tekemiseen liity mitään salaliittoteorioita.
    Sinun kirjoittelutyyli ei mua häiritse, päin vastoin. Sehän on Suomalaiselle mitä parhainta viihdettä kun lukee mitkä kaikki asiat voikin kaveria vituttaa niin hirveesti.
    Itse asiassa yksi hyvä kirjoittamasi V8-markettia koskeva kommentti jäi sieltä vielä pois: "Vituttaa kun siellä on liikaa Mopar ja Ford ilmoituksia."
    Aika erikoista puhetta myyntipalstan perustajalta...

    Jos pahastuit varsin karrikoidusti tehdystä koosteestani niin nehän oli kuitenkin sanatarkkoja lainauksia kirjoituksistasi. Toivottavasti ei nyt sentään omatkin kirjoittelusi aiheuta itsellesi vitutusta!

    Ei ole mielestäni kovin hyvän tavan mukaista alkaa haukkumaan ja vittuilemaan sivuston pitäjälle joka ei voi toimia kaikkien ehdotuksiesi mukaisesti. Varsinkin kun yritetään vielä saada muutkin boikotoimaan sitä ja siirtymään omalle palstalle. Kaiken kukkuraksi vielä mainostetaan omaa palstaa täällä toisella toimijalla... Vähän jo mautonta.
    Asia ei minua vituta eikä siitä ehkä ole kellekään suurempaa haittaa, mutta ehkä itsesi kannattaa hieman tarkistaa toiminta tapojasi. Voit hyötyä siitä myöhemmin.


    Nyt kun sain näppäimistön lämpimäksi ja nimimerkki BBC on myös liittynyt tähänkin keskusteluun niin voisikin aasinsillalla jatkaa tästä mauttomasta toiminnasta.
    BigBlackCock on nimittäin oikein pioneeri tässä asiassa.
    Vielä vähän aikaa sitten hän haukkui joka käänteessä toisten tuotteita, työtä ja hintoja sekä monia muitakin asioita. Samaan aikaan mies valjasti useita keskusteluosioita omien tuotteittensa ja toimintansa mainostamiseen.
    No ehkä tästäkään ei suurta haittaa kellekään koitunut, se uskottavuus kun karisee aika nopeasti näin toimiessa.
     
    Inlinee, Mikkis, Rotten ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. MudMax

    MudMax Gearhead

    Mitäs varten tämä ( Sivustoon liittyvää keskustelua ) sitten on, jos keskustelua ei voi käydä siellä?
     
    Catiska ja Kalu tykkäävät tästä.
  10. janiluo

    janiluo Gearhead

    Ei ollenkaan. Kyse oli siitä että niitä Moparia ja Fordia ei voinut rajata pois jos vain GM kiinnostaa. Sama koskee myös jos Mopar kiinnostaa niin GM:ää ja Fordia ei voi rajata pois jne jne.
    Minun mielipide ei ole se kuinka sinä sen tulkitset vaan se jota yritän lauseillani kuvata.
    Sinun tulkinta minun lauseista on vain sinun mielipide enkä ole enää siitä vastuussa.

    Enkä todellakaan ole vittuuntunut kommenteistasi vaan odotin niitä, siksihän tuolla aiemmin laitoin linkin sinne keskusteluun josta sinä ne luit. Huomasin kyllä ja huomaan edelleen että yrität provosoida minua suuttumaan ja kirjoittamaan jotain typerää mutta yritän silti pysyä asialinjalla. Kun katsoin sinun kirjoittelujasi niin löysin sieltä paljon hyviä lauseita joita olisin voinut copypastettaa tähän ja muodostaa mielenkiintoisia teorioita mutta ei jaksa enää. Taidan tulla vanhaksi...


    Olet oikeassa, silloin kun vituttaa niin siitä on hyvä maku kaukana.
    Tässä taas hyvä lause leikekirjaan, saa käyttää.

    Muistan kyllä kun BBC tuli karmit kaulassa tänne mainostamaan omaa firmaansa ja myymään tuotteitaan ja ylläpito yritti estää mutta hävisi.
    ylivaihde.fi-palsta ei ole voittoa tavoitteleva yritys vaan harrastajilta harrastajille tehty ja sallittu sekä yksityisille että yrityksille niin myydä kuin mainostaa palvelujaan.

    - Jani -
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  11. janiluo

    janiluo Gearhead

    Joo meistä ei kumpikaan aloittanut tätä keskustelua. Provosoin Artsia ja BBC:tä siksi että haluaisin kuulla niiltä käyttäjiltä joita asia ei kiinnosta että miksi ei kiinnosta. Kumpikaan näistä ei haukkunut sivua tai sen toteutusta ja Artsikin kohdisti vain tähtäimen minuun henkilökohtaisesti.

    Ne joilta vastauksia haluaisin eivät ole ylivaihde.fi:n yleisellä puolella vaan täällä siksi on luontevaa käydä keskustelu loppuun täällä missä keskustelijat ovat.

    Moni puhuu siitä että kaikki on nykyään Facebookissa ja on minullakin ollut FB-sivu jo 10 vuotta kun kaveri kutsuilla sinne aikanaan pommitti.
    Kuulun myös tähän mutta en jaksa sitä selailla. Kaksi kertaa olen ottanut yhteyttä myyjään mutta vaikeeta on kun pitää Messengerillä naputella vaikka mielummin soittaisi osoitteen ja menisi paikanpäälle tinkimään.
    FB ei vaan ole minun juttu myyntisivuna eikä muutenkaan mutta niiden joiden on niin pysykää siellä.

    - Jani -
     
    xarper tykkää tästä.
  12. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Onneksi on muitakin sivuja kuin etusivu. Ainaki jossain kivikautisessa foorumiformaatissa sai nostot rajotettua päivämäärän mukaan luulis että tässäkin tai edellisessä.

    Eikä sitä 50 sivua uppoa ylös vielä löytyy hölinääkään kannata lukea.

    Tonkim olis saanut ainakin vanhemmissa foorumipohjissa tehtyä siten että on erillinen nostonappi mistä ilmo nousee muttei tule viestiä. Toikin muualla vakiintunut ominaisuus ei jostain syystä monen muun ominaisuuden kanssa ole tänne rantautunut ikinä. Samalla itse myyntiaihe lukkoon ja aikaraja sille kuinka usein saa sitä nappia painaa
     
    Muokattu: 18.9.2017
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Mun mielestä tosta v8 marketista on annettu ihan asiallistakin palautetta ihan siittä kun sieltä puuttuu ominaisuuksia ja oli turha ehjän korjaus.

    Mut täytyy sitäki ihmetellä että jollei asia sua häiritte miksi viittit kaivella jotain vanhoja viestejä.....
     
  14. Valapatto

    Valapatto 2nd gear

    Ah, vanha kunnon "älä lue jos ei kelpaa"- kortti.

    Sun mielestä on siis ihan ok että ne oikeesti uudet ilmoitukset on jossain sivulla 3?

    Jotakuinkin kaikki muu mailmassa on paskaa ja toi on se asia mikä on hyvin? :eek:
     
    Mikkis ja Karpov tykkäävät tästä.
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Janiluo soimi vanhaa palstaa ja perusti uuden. Eikös tää mene just niinkun pitää?


    Vanha palsta oli parempi vaan uppailu siellä nauratti. Paljon oon minäkin myynyt mutta en kehtais uppaus sirkusta pitää.

    Käypää ja oikean hintaista tavaraa ei tarvitse uppailla. Onneks tori.fi vaatii rahallisen noston tai ilmoituksen täydellisen uudistamisen että sitä voi roikottaa meidän "ammattimiesten" pilkan kohteena :poff:
     
    rauarp ja rb tykkäävät tästä.
  16. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kannattasko lukea viesti loppuun, tai edes alusta saakka ennen kun alkaa vastaamaan tai lainata koko viesti niin edes muut voisi muut voisi lukea mihin olet vastannut ja mitä olen kirjottanut ellet itte kyennyt lukemaan?

    Tiivistettynä: uppailuun olisi ollut ratkaisu, oikeastaan kaksikin.
     
    Muokattu: 18.9.2017
  17. Valapatto

    Valapatto 2nd gear

    No on myönnettävä että tiukkaa tekee esim. tuon lukeminen.

    Sen sijaan toi tiivistetty osuus on kyllä ihan asiaa.
     
    sdfsd tykkää tästä.
  18. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Ihan palstaan liittyen, käyttäjätunnuksessa ei näköjään sallita ääkkösiä.
    Lukemattomilla autopalstoilla samalla nimmarilla ja nyt joutu jättää pisteet pois a:n päältä.
    Karmeeta.
     
  19. janiluo

    janiluo Gearhead

    No tämä ei kuulu tänne eli laita ylivaihteen ylläpidolle viestiä asiasta.
    Vai oliko tuo julmaa palautetta?
    ;)
    - Jani -
     
  20. janiluo

    janiluo Gearhead

    Xarper lisäsi sulle ään pisteet...
    :eek:
     
    Jussi289, palontie ja JAMANT tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!