ylivaihde.fi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rosswell47, 8.9.2017.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Ei välttämättä ollut pöllö idea, toi oli vissiin tarkotuksenakin tehdä että kun klikkaat vaikka Jenkit ni siinä näkyy sit viimeisimmät sieltä alta jne.

    Mutta tällä hetkellähän ylhäältä löytyy linkki minkä alta näkyy sit pitkä lista myös uusimmista viesteistä tuon Viimeisimmät lisäksi, jos niitä haluaa enemmän kun sen 10 yhelle sivulle:
    [​IMG]
     
  2. Vellu71

    Vellu71 Gearhead

    Entäs jos laittaa vaan ilmoituksen alkuu joko "myydään" tai "ostetaan"? Silloin näkyy suoraan etusivulta oletko myymässä vai ostamassa.
    Niin kun kirjautuu sisään niin näkyvät uusimmat ilmoitukset etusivulla. Ja siitä voi siirtyä sivulle 2. -> niin pitkälle kuin lukemattomia/uusia ilmoituksia on.
    Ei tarvitse mennä eri osastoille lukemaan uusia/lukemattomia ilmoituksia.

    Ja ennen kuin kirjautuu ulos. Klikkaa "merkitse kaikki alueet luetuksi"

    Se verran pitää kehua. Et 3kpl osia saanut myytyä viikossa. Jotka ovat roikkuneet v8-marketin hyllyllä vähintään puoli vuotta.
    Hinta ja ilmoitus ollut sama.

    Itse tyytyväinen sivustoon.
     
    Muokattu: 22.9.2017
    belair54 ja xarper tykkäävät tästä.
  3. Catiska

    Catiska Gearhead

    Ei tuonne saisi kunnollista hakutoimintoa aikaiseksi? Olisi jokseenkin näppärämpi kun voisi hakea vaikka hakusanalla "Buick".

    Kokeilin nykyistä hakua, kirjoitin siihen Buick ja sain vastaukseksi:
    Informaatio
    Hausta jätettiin pois seuraavat sanat: buick.
    Anna ainakin yksi sana haettavaksi. Jokainen sana täytyy olla vähintään 3 merkkiä merkkiä pitkä ja siinä ei saa olla enempää kuin 14 merkkiä merkkiä, poisluettuna jokerimerkit.

    Eli, ei oikein jytää... Jopa V8 market hoitaa tuon homman paljon mallikkaammin...
     
  4. rb

    rb Double Gearhead

    Käyttäjätunnuksessa meinasi olla ongelmia (vähintään kolme merkkiä) mutta välilyönti näköjään kelpasi.....
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Olisit laittanut tbi.
     
  6. xarper

    xarper Gearhead

    Korjattu :)
    Nyt ei pitäis enää herjata hakusanoista kuhan ne on vähintään sen 3 merkkiä.

    Varmaan jokunen minuutti menee ennenkun se on päivitelly tietokantaan uusiks nuo hakusanat, eli ei välttämättä löydä haku vielä heti kaikkea.
     
  7. janiluo

    janiluo Gearhead

    Etusivullahan näkyy viimeisimmät otsikot ja alla myydään tai ostetaan eli koko polku mihin ilmoitus on laitettu...
     
  8. janiluo

    janiluo Gearhead

    Käytitkö perinteistä hakua?:
    https://ylivaihde.fi/search.php
     
  9. xarper

    xarper Gearhead

    Kuten jo aikasemminkin todettua, mainokset voi olla pakollinen paha jossain vaiheessa kun ei omat varat enää riitä sivuston pyörittämiseen, se ei kummiskaan ihan ilmasta ole tällä hetkelläkään jos halutaan pitää huoli että homma toimiikin eikä takkua tai kaatuile vähän väliä niinkun OD.

    PS. Rekisteröitymis "ongelmasi" johtui täysin väärinkirjoitetuista sähköpostiosotteista.
    Eli palstalla ei mitään vikaa.
     
    Karpov tykkää tästä.
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

     
    xarper tykkää tästä.
  11. xarper

    xarper Gearhead

    Noita viimeisimpiä tuolla kategorioiden alla on pyydelty ja kohta ne on siellä, tuolla näkyy ja esimerkkiä https://ylivaihde.fi/viewforum.php?f=3

    Eli ensin näkyy alikategoriat ja sitten niiden alla tulee näkyymään aktiiviset ketjut näiltä alueilta.

    Lisään nämä myös tonne muuallekin.
     
    palontie tykkää tästä.
  12. janiluo

    janiluo Gearhead

    Niin tuohan oli se kolmas vaihtoehto jota alunperin mietittiin jos käyttäjämäärät ja sitä kautta kulut nousee liikaa. Toinen vaihtoehto oli että sivut ei kiinnosta ja käyttäjiä ei ole.
    Paras vaihtoehto oli tietenkin se että olis sopiva määrä liikennettä, ilman ylimääräisiä kuluja, ja kauppa käy tasaiseen tahtiin maailman tappiin saakka. Saa nähdä mikä noista toteutuu?

    Miten on häviäisiköhän nuo trollit jos niihin ei vaan kiinnittäisi huomiota?
    - Jani -
     
  13. Vellu71

    Vellu71 Gearhead


    Joko en ymmärrä tai sit en vaan näe etusivun ilmoituksista klikkaamatta sitä onko osto vai myynti-ilmoitus.

    Eli jos olen ostamassa ladaa. Niin joudun klikkaamaan kaikki ilmoitukset jossa lukee lada. Oli se sitten osto tai myynti.
    Siis etusivulta. Toki löydän en foorumin puolelta.
    Mutta jos ilmoituksen otsikossa lukee ostetaan lada niin silloin ei tarvitse avata sitä. Kun itsekin olen ostamassa

    Siksi itse laitan otsikkoon ensin osto tai myynti. Ja sitten vasta tavaran.
    Esim. "Myydään 20 Terhi" :D

    Itse suosin nimenomaan etusivun lukemista.
    Eli kirjaudun sisälle. Samalla näen suoraan etusivulta lukemattomat viesti. Jos löytyy jotakin kiinnostavaa niin klikkaan auki. Ja ennen kuin poistun sivulta klikkaan "merkitse osiot luetuksi"
    Näin seuraavalla kerralla tiedä mitkä ovat uusia ilmoituksia/viestejä

    Olen kiitollinen että jaksatte tehdä hyvän ja palvelevan sivuston.
    Tai ainakin minusta on hyvä sivusto. Jatkakaa samaan malliin
     
  14. viridia

    viridia Gearhead

    Kyllä minulla näkyy näin etusivulla tietokoneella ja chrome selain:

    [​IMG]
     
    janiluo tykkää tästä.
  15. ursus2

    ursus2 Gearhead

    Niin näkyy Firefoxillakin. Hyvä että saa romuja myyntiin, kukaan ei tahdo tulla hakemaan niitä kotoa jos en ilmoittele..:)
     
    janiluo tykkää tästä.
  16. xarper

    xarper Gearhead

    Eihän me ny nii tehrä, tai en minä ainaskaan Pieni väittely ja kinastelu on aina kivaa! :poff:
     
    rb tykkää tästä.
  17. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Rekisteröidyin, niin eipähän ainakaan kukaan nyysi käyttäjätunnusta :poff:
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tehkäähän sinne paskanjauhanta osasto,häivytään täältä kun on mennyt aivan naurettavaksi täällä.
     
    Vellu71, rb, janiluo ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. 42olds

    42olds 2nd gear

    Puhelimella ei näy, onko kyseessä osto vai myynti. Tietokoneella sit näkee.
     
  20. janiluo

    janiluo Gearhead

    Olen samaa mieltä.
    jos on ongelmia sivuston käytössä tai haluatte keskustella ominaisuuksista niin avatkaa keskustelu tuonne jompaan kumpaan alueeseen: https://ylivaihde.fi/viewforum.php?f=23

    Keskustellaan täällä vain siitä onko ylivaihde.fi palstalle tarvetta vai ei tai kuinka perseestä on nimim. janiluo
    :rolleyes:o_O
    - Jani -
     
    Muokattu: 23.9.2017
    Catiska, Jussi289, rb ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!