z-71, ym.. chevyn 4*4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Anonymous, 21.6.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onko neliveto kytkettävissä pois? Kysymys vm 88-91 neliveto hässäköistä
     
  2. GN 87

    GN 87 1st gear

    On ja napalukot ovat automaattiset, mikäli ovat orkkikset. Neliveto on sillä "insta track" systeemillä eli nelivedon voi kytkeä päälle / pois myös vauhdissa. Itsellä oli aikoinaan Z71 Sportside -90 ja oli kaikin puolin tosi hyvä auto.
     
  3. hietala81

    hietala81 1st gear

    erillis jousitettu rakenne, vetarit pitäis aina pyöriä renkaiden kans, mut etuperä ei pyöri kun 4-veto pois kytketty.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Voisitteko vielä kertoa mitä eroa on z71 ja normaali 4*4 malleilla. Käsittääkseni molemmanlaisia tarroja esim.sportsiden peräpukamissa.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ihmetellyt samaa asiaa... Mulla lukee vain 4x4.
     
  6. GN 87

    GN 87 1st gear

    Muistaakseni erona on pohjapanssari ja Bilsteinin iskarit vakiona. Eipä kait siinä muuta tainnut olla.
     
  7. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Z71 on varustepaketti jota saa kaikkiin GM:n maastureihin ja nelivetopakuihin.

    Paketti pitää sisällään ainakin Bilsteinin iskarit,pohjapanssarit,alkuperäiset leveät alumiiniset erikoisvanteet,leveät 265/75-15 renkaat ja Z71 Off-road logot takakylkiin,samaan kohtaan jossa normaali mallissa lukee 4 X 4.
    Mahdollisesti jousissa on eroja joissakin tapauksissa,sekä jotakin muuta pientä jota en juuri nyt muista.

    Autona erittäin tyylikäs peli jos sellaisen jostain saa käsiinsä...edellyttäen ettei sitä ei ole menty pilaamaan muuttamalla esim.vanteita tms.

    Kerran olin vähällä ostaa uuden mustan Z71 paketilla varustetun Chevy Sportsiden...harmittaa vieläkin kun jätin kaupan tekemättä...tullut ajeltua jo 14 vuotta takavetoisella.
     
  8. ariel

    ariel 1st gear

    Kyllä nuo pohjapanssarit löytyy melkolailla täydellisenä ihan tavallisesta SportSide:sta.Itselläni on sellanen vm -90.Ja ei muuten varmaan mene aito Z71 pilalle pelkällä vanteen vaihdolla.Olin omalla Ylläs Trophy 2004 rämpimässä joten sen tapahtuman kuvista näkee,miltä näyttää
    auto 35" pyörillä varustettuna.Itse tapahtumaa voin suositella kaikille.
     
  9. Masifin

    Masifin 1st gear

    Sportside

    Omistin myoskin Z-71:n (-90). Oli hyva peli.
    Olis kyseiseen peliin lavakate, jos jollain olisi tarvetta.
     

Kerro tästä muillekin!