zero deck- ei paljetta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mickey, 2.2.2008.

  1. mickey

    mickey Gearhead

    Answer 1: Kuinkahan paljon tuo helpottaa detonointia kun dekkaa nollaan ja kannessa ei ole paljealuetta juuri ollenkaan?

    Answer 2: Kuinka paljon lämpörasitusta kohdistuu siihen pieneen osaan sylinteriä joka on männän yläpuolella( noin 0.5mm) jos ei dekkaa nollaan?

    Answer 3: Dekatessahan koneen detonointiilmiö vähenee, mutta miten on tuollaisessa kannessa jossa on minimaalinen palje, miten käy kun dekkaa nollaan ja puristussuhde nousee, meneekö koko hyöty perslaelleen ja detonointiherkkyys lisääntyy?
     
  2. JanneB

    JanneB Gearhead

    Mikäs noitten vastausten kysymkset sitten on?
     
  3. mickey

    mickey Gearhead

    No täytyyhän lauantaii-ltana joku kielioppivirhe sentään sallia, perkele :)
    Tässä kun itse miettii vastauksia niin ne tuntuu tulevan jo vahingossa:)
     

Kerro tästä muillekin!