ZF S6-40 vaihteisto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja aamake, 11.3.2020.

  1. aamake

    aamake 1st gear

    Tuommoinen pikkuvikainen 6v manuaali olisi tutulla kaupan ja ajattelin täältä kysäistä tietäviltä että kannattaako sekaantua, varaosia näyttäis aika nihkeästi löytyvän... synkrorengas kuulemma vaihtokunnossa ja purettu osiksi. Loota on C4 corvetesta ja vm tais olla -92
     
  2. Procharged Vette

    Procharged Vette 3rd gear

    Kyllä se voimaa ainakin kestää hyvin. 17 vuotta olen hanaa antanut ja vielä pelittää hyvin. Synkronien kestosta en osaa sanoa paljonko kestää kilsoja, alunperin siihen oli GM erikoisöljy joka voi vaikuttaa asiaan, luulisin. Tiedän että on noita Suomessakin korjailtu, nimi ei vaan muistu mieleen. Tärkein asia kuitenkin on se että kuutosen välitys on niin pitkä (0,49) että perävälitys on oltava vähintään 3,5 tai lyhyempi vaikka kone vetäisi jo 1500 kierroksilla.
     
    aamake tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!