Zil-V8 salat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Anonymous, 1.2.2003.

  1. palvlik morozov

    palvlik morozov 1st gear

    Re:


    taas jaksaa räpeltää pobedan kimpussa... :rotfl:
     
  2. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    [​IMG]

    faijan kuva albumista
    ba-10 puikkoloissa
     
  3. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    [​IMG]

    :rotfl:
     
    -kk- ja Norri tykkäävät tästä.
  4. hantta

    hantta Double Gearhead

    Meillä oli töissä veneentraileriveturina tornigaz, ja tulihan sitä veivattua vissiin kymmenisen vuotta telakalla. Lopuksi piti tulpat putsata tai vaihtaa päivittäin:)

    Hantta
     
  5. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    luaz 967 vaikuttaa kopioidulta amc m422 maahanlaskujoukkojen jeepiltä. 1.2L V4 tekniikka...
     
  6. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Cudan juttua lainaten niin asia tekstiä.
    Itte ajan UAZ:lla kaikki normi ajot eli on käyttöautona. Toi gaz polttoaineen kulutus ihmetyttää kun Uaz vie noin 12l/100km. Onnes Uaz on kahdella tankilla joten toinen tankki E85 ja toinen 95 niin lähtee kylmänäkin käyntiin.
    UAZ on kelannut nyt kolmessa vuodessa mittariin noin 20000km ja oikeestaan ainoat ongelmat on olleet taka-akselin rikkoutunut laakeri ja laturin murtuneet kiinnikkeet. Toi perä ongelma oli helppo hoitaa kun ostin uuden perän :) . UAZ kulku on tasaista ja ennalta arvattavaa. Jyrinä johtuu turhan karkeista renkaista. Pari kolme vuotta sitten ostin GAZ66 4,2l V-8 joka olis tarkoitus joskus istuttaa UAZ nokalle. NIIN käyttöautoon joka on jatkuvasti liikenteessä....... Osathan noihin ei maksa mitään ja kaikkea saa. Hyvä harraste kohde. Yks tuttu menee ens viikolla hakemaan leimaa GAZ kuorma-autoon. Kyseinen herra ajelee kesät talvet piikkinokka GAZ:illa. Tosin kyseinen auto on pilattu volvon koneella:mad:. Noista koneista sen verran että kaikki puhuu aina Volgast Uaziin on kaikissa sama kone. EI PIDÄ PAIKKAANSA. kone variaatioita on lukuisia riippuen mikä tehdas on valmistanut minkäkin moottorin. Ton RAF977 koneen kanssa opin että osat ei käy ristiin jne.... Onnex on toi Juha joka jaksoi selvittää eroja ja saatiin yks toimiva kone.
    Sori kun meni taas kerran sivuraiteille mun jutut ;).
     
    Dataviilaaja, Norri, cb125twin ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Kruunusaari

    Kruunusaari 2nd gear

    Vaasan Rannikko Patterissa 92-93 tuli ajettua monilla vehkeillä. Mieluisin oli kyllä muidenkin täällä kehuma Kraz.
    Perässä kulki hyvin 150mm tykki tai ammuslaatikot lavalla.

    Vaasan kauniissa kaupungissa se aiheutti pahennusta liikkuessaan keskustassa... kerrankin liikennevaloissa kiiltävä uusi hieno Audi sattui tulemaan rinnalle vasemmalle puolelle.
    Kuinka ollakaan tämän Krazin pakoputki on juuri sillä puolella ja sopivalla korkeudella Audiin nähden.
    Hähää heti hytissä varusmiehillä syntyi halu näyttää porvarille neuvostovoimaa, ei kuitenkaan punaista vaan mustaa sellaista.;)
    Eli Krazin mainio pakokaasujarru pohjaan ja samalla reilusti kaasua, näin hetken aikaa vedättäen kunnes valon vaihtuessa salamana pakokaasujarru auki.
    Ei enää näkynyt Audia saati muutakaan valoa vasemmalta vain mustaa pimeyttä henkivä valtava pilvi joka peitti kaiken alleen.:eek::eek:

    Naurun räkätys ohjaamossa oli kova Krazin lähtiessä liikkeelle...:rotfl::rotfl:

    Näistä tuli joskus palautetta ja kieltoja skappareilta, olivat kuulemma vaatineet sisäpesuja yms korvauksia. Mutta minkäs teet kun nuo neukkudieselit välillä sattui pölläyttämään.

    Krazin jarrut olivat oma lukunsa äkkipikaisuudessaan, varsin vaarallista kun tuulilasit oli ehtaa ikkunalasia puukarmeilla. Lohtajalla meinasi kessun kaula katketa kun ei tajunnut varaultua hyvinkin nopeaan hidastuvuuteen hiekalla.
    Kuulemma ne jarrukenkiä vääntävien nokkien muodot oli pakko myöhemmin korjata Suomessa liikenneturvallisiksi eli rauhallisemmiksi.

    Voi pojat oli hienoa kelata kaikki vaihteet ja loikkari täyskaasulla pikkuisella Lohtajan metsätiellä, tunsi nuori poikanen elävänsä kun sai moista petoa piiskata:):);)

    Oli hauskaa myös Sisuilla, mm. nopeusennätys tehtailtiin välillä Hämeelinna Vaasa virittämällä syöttöä...

    Ja muonakuljetus Ladalla pääsi aina portista kaupungille jos vaikka pizzaa piti mennä hakemaan. Vaasassa oli hauskaa silloin vai aikako se kultaa muistot.
    Monta autokuskin juttua vielä kerrottavana mulla niistä vuosista.
     
    belair66, isalmela ja 1purehell tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!