Tuoreimmat tilapäivitykset

1. Jenkki Jesse
    Jenkki Jesse max
    Moro, saisiko mahdollisesti kuvaa niistä shorty bbc pakosarjoista? Yst terv. Jesse Puh. 0401544777
  2. Joukojs
    Joukojs generalo
    Moi !

Tilasitko Rockautosta takakontin tiivisteen ? Olisko sulla kuvaa miten se sinulla istuu se tiiviste urassa ?

Itse tilasin 64:een Rockautosta FAIRCHILD G3118 on niin pirun jäykkä tuo tiiviste että ei meinaa kontti mennä kunnolla kiinni (ja jää kantamaan) vaikka on antanut asettua viikon verran myös painon kanssa..
  3. Seppä Leonardo
    Seppä Leonardo budweiser
    Otin konepeiton muotista.Harmi ettei ollut muotin kiiloitustahnaa.Näillä automaaleihin tarkoitetuilla on työläs saada mieleinen.Milloinka sulla on Kuopiossa käyntiä.Tiistaista eteenpäin on mahdollista.Jopa maanantaina eli huomenna jos saan suvikumit alle
  4. terop
    terop
    Edsel ajussa ja buickkiin pohja tekkoo
  5. makki
    makki camaro 70
    Laitatko viestiä jos myyt välityksiä erikseen? 0503685789
  6. janne88
    janne88 kompassi
    Onko puhallus kaapista ja kompurasta kuvaa? Laita viestillä jos on 0407534892
  7. ktamma
    ktamma Big_Rocker
    Moi.. vaihdoit olkaakselit c1500.. oletko säilönyt madaltavat hyllyyn.. olis tarve?
  8. dart-75
  9. TA/FCAartomaa
    TA/FCAartomaa
    Eläkkeellä kisahommista. Kuitenin kuvaan cruisikeja ja ostin Z28 Camaeon harrasteautoksi.
  10. Towman
    Towman
    Tervehdys! 2006 f350 6.0 kiihdyttäessä, laatikko vonkuu/luistaa kierrosten mukaan kuin variaattorivolvo. Mikä voi olla vika?
  11. Psycholasse
    Psycholasse tedt
    Moi. Kiinnostaisi pelkät 235 kumit. Myytkö erikseen.
  12. hapa11
    hapa11 tedt
    Moro. Myytkö 295/50r15 kumit erikseen?
  13. SalmiP
    SalmiP ylläsjari
    2000€ tarjottu LQ4:sta
  14. jallu81
    jallu81
    Bemaristi
  15. fairlane500-64
  16. Cumminski
    Cumminski
    Kersan hoitoa
  17. Cumminski
  18. nonfokusmedia
    nonfokusmedia
    Ei tartte Fokusmedian myyjän soitella GEO-tilauksesta, jos ei se mun salasanaongelma aukene.
  19. Qtti
    Qtti Hai
    Terve. Vieläkö sulla myynnissä Moparin isolohkon TF727:n alu öljypohjia? Olisi tarve..
    1. Hai
      Hai
      Siirsin noi pohjahommat mun valukaverille.
      Marko 0449705501
      Kannattaa kysellä häneltä.
      8.4.2020
      Qtti tykkää tästä.
  20. toyopet