10-bolt perän säätäjää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja MikkoV, 24.4.2012.

  1. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Löytyykö satakunnasta / pirkanmaalta kyseisen perän taitajia? Yhteystietoja kiitos. Eli -78 Camaron, eiköhän tuo 8.5" ollut.

    VAihdoin viime keväänä välityksen ja kuvittelin säätäneeni kohdilleen, nyt kuitenkin pinioni akseli klappaa muutaman kymmenyksen ja stefa vuotaa, joku muu saa yrittää :mad:
     
  2. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

    Ei nyt varsinaisesti vastaus kysymykseen, mutta ei sun säädössä välttämättä mitään vikaa ole. Ite oon muutaman ladan ja volvon perän ratakäyttöön kasannu ja huomannu että pinionin mutteri kyllä saattaa pyöriä auki päin kovassa käytössä, vaikka olisi kierrelukite välissä. Sen opin aikani niitä rikottuani että pienet hitsitäpit on hyvä este mutterin auki pyörimiseen.
     
  3. El 60

    El 60 Gearhead

    Kovaan käyttöön vois laittaa crush sleeven tilalle kovan holkin.. Saa sitten mutun oikeesti kiinni ja liimat väliin.
     
  4. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Juu jos Se ei vollota drive/coast ei sun kasauksessa ole mitään vikaa. Klappi voi johtua vain mutterin/crash sleeven periksi annosta. Lukitetta aina näihin kehiin
     

Kerro tästä muillekin!