11.42 Dieselpick-upilla!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Volvo_5.7, 3.12.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mitenkäs saadaan hiluxiin (vm 88) lisäpuhtia kun ei toi budjetti vielä riitä dötsi ramiin? Onkohan turbo ainoa vaihtoehto jos haluaa saada huiput sinne +160 ja 0-100 jotai 14s
     
  2. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Laittaisivat jonku 14-litraisen Cumminsin ja repisivät siitä tuommoset 1500hv niin liikkus varmaan vielä hieman ilosemmin.

    _________________
    You Can't Beat The Cubic Inches.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: coupedeville 2003-12-06 19:14 ]</font>
     
  3. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Lienee ollut ajolinja lehden nimi..
    Se nopeus oli kylläkin 357km/h mitä ne oli ajanu sillä,,, ja heppoja löyty rapiat 700hp ja vääntöä vähäset 1950newtonia :lol:
    Ja kaikki tämä ilman ilokaasuja tai propaaneita..siis tavallisella pumppu dieselillä :smile:
     
  4. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    On se 11.42 kyllä aika haipakkaa kiissellillä :-o
     
  5. Fireball

    Fireball Gearhead

    Vilkasin äkikseltään sääntökirjasta että ainakin autosuunnistusryhmissä saa kiihdyttää naftalla, stock/superstockisa ei.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

  7. Lepakko

    Lepakko Gearhead

    Asiaa sivuten, tuli hankittua 903 cid Cummins V8. Ajettukin jo reilut 16tkm. Tulee korvaamaan veneessä Hamilton Jet-vesisuihkua pyörittävän 555-Cumminsin. Jos jollakulla olisi tarvetta tälle pienemmälle (vapari, 230 hv) koneelle, niin saapi kysellä, ei tosin irroteta veneestä ihan vielä vaan keväämmällä. Tuota 903:sta on ilmeisesti valmistettu hyvin pitkään, ainakin 1970-luvun alkupuolelta ja näkyy olleen tuotannossa vielä vuonna 2000. Tuolloin löytyi 8 eri tehoversiota alkaen 300 hv vaparista päätyen 825 hv välijäähdytettyyn tuplaturboon. Muut versiot turbolla, turbolla + coolerilla tai tuplaturbolla + coolerilla.

    Äänet tullevat olemaan kohdallaan, kun jo nykyinen 9-litrainen möyrii melkoisen herkullisen kuulloisesti suoriin putkiinsa...
     

Kerro tästä muillekin!