Elikkä aloittelen tossa oman projektin ensikuun alusta mikäli kaikki menee niinkuin pitääkin. Auto siis kontissa ja saapunee 2.11 suomeen. Tarkoitus olisi tehdä video kaikesta mitä autolle tehdään mutta ei tietenkään ihan koko ajalta vaan tiivistettynä sitä mukaa kun valmistuu. Teen nuo videot lontooksi eli anteeksi kaikille jo ääntäminen, tämä johtuu puhtaasti siitä että suurin yleisö löytyy tuolta jenkkilän puolelta. Täältä löytyy kotisivut tälle hommalle ja sinne tulee siis tulevaisuudessa linkit myös videoihin jotka upataan youtubeen. https://www.1957bel-air-restomod.com/
Mielenkiintonen projekti! Tuol sivulla on osalista, minkä oot ilmeisesti jo tilannut? Tuleeks ne auton mukana vai miten toi toimitus tapahtuu? Erityisesti kiinnostaa ton kokonaisen lasisetin toimitus.
Kotisivun virallinen osoite muuttui mutta linkki toimii edelleen. Tässä uusi sivusto https://www.1957bel-air-restomod.com/
eka videon pätkä lisäilty sivustolle, siellä video page alla ja avaa sieltä rear axle nii löytyy eka pätkä tuosta perän rakentelusta. Sori tuo ralli englanti, kait se paranee kun enemmän puhuu
taitaa olla ccp tekemät, käyn huomenna kurkkaan noi tallilla et kenen tekeleet. Noi ihan perus satulat siis ja tuli yhtenä settinä
Eiks nää ole Cadillac Eldoradon (ja varmaan muissakin GM käytetty) satulat 70/80 luvun taitteesta? Mulla on samanlaiset 1 gen Camarossa, yllätys oli että jarrutehot oli aivan viimesen päälle sekä kässärillä, että polkimella. Ei varmaan mitkään Hiperf satulat, mutta mulla on toiminut jo 3 kesää. 1 mäntäset nää kun on, niin välillä tuntuu kun vähän kitkuttas päällä. Käsittääkseni näitä käytetään paljon just ton käsijarrumahdollisuuden takia. Joo ja jatka vaan videoproggista, tiedä vaikka sais inpiraatioo omaan Classiciin.
Joo kävin just kurkkaan ja just näin on mitä sanoit! Ihan käypäset satulat ja levyt ja palat jhärkevän hintaiset ja menee tälläsessä kruisinki vehkeessä erittäin hyvin!
oli etusatulat ihan eriväriset mitä takasatulat nii päätin sit vetästä kaikki punasella https://photos.app.goo.gl/GpVtxeTNyEm2y3Hr5
No niin auto tallissa ja saatiin hommaa heti eteenpäin. Kauhee lajittelu kaikissa pulteissa ja muttereissa mut nyt talli siisti nii siitä hyvä huomenna jatkaa kopan irrotusta rungolta
elikkä tänään oli luvassa mätävikojen paikkaus ja samalla suhautin koteloihin tuon kevyen ruosteenesto mömmön ja myöhemmin sit se rajumpi kama kun tuo ensin kuivuu kunnolla
Huomenna pitäs alotella minitubien rakentelu tuohon ja tänään sitä suunnittelin ja on siinä melkoinen työmaa kyllä. Onneks saa kopan pois rungolta niin helpottaa asiaa jonkin verran. Hitsaamista tulee melkoinen määrä