1960 dodge dart.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja livinki, 19.7.2009.

  1. jotu63

    jotu63 Gearhead

    Re: q

    Sait yv.
     
  2. janke111

    janke111 1st gear

    q

    Kiitos jotu63!!!
     
  3. livinki

    livinki 1st gear

    Muutama projektikuva lisätty tonne kuvablogin Dodge kansioon.
     
  4. harri60

    harri60 Gearhead

    Kyllä tullee komia.
     
  5. -wla-

    -wla- 3rd gear

    Kuinkas maltoit jo myyntiinkin laittaa?[/quote]
    Oli mukava laite mutta jotain 50-lukulaista tekis mieli.
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Juu kyllä tulee komia. Livinki kromautitko takapuskurin ja jos niin missä?
    Ero on suuri vanhoihin kuviin. Siistit pokat muuten :pinup: ekassa kuvassa.
     
  7. livinki

    livinki 1st gear

    En ole kromauttanut ja takapuskurissa on aika pahoja naarmuja muutenkin.Hankasin vaan Autoglymin tahnalla kaikki kromiosat.
    Sen verran pienellä butjetilla tehdään tällä hetkellä,että nyt se ei kromaamisia salli. Myöhemmin ehkä pistetään takapuskuri uusiksi.(?)
    Sisusta tulee kokonaan uutta. Kankaat ym muut tulee SMS:ltä.
    :pinup: kiittää pokaviestistä.
     
  8. -kk-

    -kk- Gearhead

    Oli mukava laite mutta jotain 50-lukulaista tekis mieli.[/quote]

    Heh. Oli aikas päheetä päästellä tällä tammikuisessa pakkas yössä halki Suomenniemen Vaasasta susirajalle Pohjois-Karjalaan n.500km.
    Hyvä talviauto :D :D :D .

    Tää taitaa pysyä miulla ku :pinup: :kin tykkää tästä, harvinaista.
     
  9. -kk-

    -kk- Gearhead

    Heh. Oli aikas päheetä päästellä tällä tammikuisessa pakkas yössä halki Suomenniemen Vaasasta susirajalle Pohjois-Karjalaan n.500km.
    Hyvä talviauto :D :D :D .

    Tää taitaa pysyä miulla ku :pinup: :kin tykkää tästä, harvinaista.[/quote]





    No nyt tää harrastamisen hauskuus alkoi...
    Phoenix on joutunut talvehtimaan olosuhteiden pakosta muutaman viikon koivun alla.

    Eilen lämmittelin konetta rakennuspuhaltimella, kun kerrankin pakkanen oli alle -20C, ja 318:nen nätisti tulille.
    Käyttelin konetta jonkin aikaa ja kävin ajelee parin kilsan testilenkin.
    Tään jälkeen auto kävi pihalla apaut parikytä minsaa ja läksin siirtää autoo 25km päähän hallille, nii pakki toimi kuten pitääkin, mutta eteenpäin ei suostunut enään kulkemaan....
    Pikkasen nykimällä metrin pari, ihan ku ei ois ollu pykälä kunnolla silmässä...
    Joutu peruuttamaan takaisin koivun alle...

    Kun ei kokemusta tuosta nappiautomaatista, ilmeisesti vaijeri jääty tai jotain...??
    Siis auto Dodge Phoenix -60 318cid ja 3-lovinen nappi.
     
  10. Windsor

    Windsor Gearhead

    Itellä joskus vuosia sitten teki saman, ettei kulkenu mihinkään suuntaan! Asia korjaantui kun vaihtoi laatikkoon öljyt ja suodattimen, oli suodatin ihan tukkeessa.
     
  11. -kk-

    -kk- Gearhead

    Öljyt kyl unohtu eilen kiirees kattomati...
    Mut 3viikkoo sitten toin ton ajamalla Vaasasta Pohjois-Karjalaan melkein 500km ja hyvin pelitti.
    Ed.omistaja on vaihtanu öölit syksyllä ja tuossa ei edes kuulemma ole suodatinta, vain verkkosihti.
    Kokemusta vain noista hämmennettävistä 904:sta....
     
  12. manha

    manha Gearhead

    Toi sama kiesi temppuili mulla ollessaan kylmänä just noin,mutta kun sitä käytteli reilun nortti tauon verran,niin taas pelas loistavasti.
    Kyselin silloin syytä moiseen häikkään useammaltakin "asiantuntijalta" ja kaikki oli sitä mieltä,että on vain sihti paskainen.Mutta mikäli on uudet öljyt ja sihti pesty,vikaa kannattaa kaivella kyllä jostain muualta...
     
  13. -wla-

    -wla- 3rd gear

    vastataan nyt tohon laatikko hommaan vielä vaikka tää ei nyt mikään tekniikka palsta olekkaan.
    Eli vaihdoin tosiaan öljyt lootaan ihan perus valvoline atf ja sihti on aika karkea joten en usko että olis mennyt tukkoon (kaikkihan on tietysti mahdollista). Koita nyt kattoo että sitä öjyä on tarpeeksi ja jos saisit sen sisään vähän sulamaan niin voi olla toinen ääni kellossa. Kummalliselta tuntuu kun tolla tuli ajeltua aika paljonki eikä laatikko temppuillut millään lailla lämpöisenä tosin en näin kovilla pakkasilla ajellut kuin sen 100km lenkin paria päivää aiemmin ennen kuin tulit hakeen sen.
     
  14. livinki

    livinki 1st gear

    Muutamia kuvia projektin etenemisestä lisätty.
     
  15. livinki

    livinki 1st gear

    En oo ennen huomannutkaan miten lyhyet nuo talvet ovat. :rotfl: Kiirettä piteele et saadaan pirssi kesäksi käyttöön :D
     
  16. livinki

    livinki 1st gear

    Tämä projekti on ollut SMS:n armoilla valmistumisen suhteen.Suht yksinkertainen tilaus on tullut paketti kerrallaan Ameriikan mantereelta. :mad: . Jospa se olisi mukavampi sitten kurvailla, kun vähän pidättelee...
     
  17. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    Kovin on meilläkin tökkinyt tuon SMS:n kanssa..mikään luvattu aika ei pidä..
     
  18. livinki

    livinki 1st gear

    No niin. Auto tältä erää alkaa olla valmis,vaikka valmiitahan nää ei oo ikinä. Tarkoitus olis Kouvolan Meettiin lauantaina Dodgella päräyttää. :D

    Blogissa vielä muutama kuva lisätty projektin vaiheista.
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hienoa Livinki! Mä oon tuolla ollu monesti mukana jo 70 luvulta milloin ne oli eri nimiollä. Vai oliko niilä es nimiä silloin? Viimeks olin 58 Buickillaaaa jähyväisajolla ku kuovuin Buickista. Nyt Jagge ja elämää vielä on. Ja vittu ei mtn sääliä vaikka itsesääliin välillä vaivunkin. No mercy!
    Mä oon puntikserlla Meikun syöpäklinakalta ja ranneke ranteessa. Vittu mä en kestäny vaan oli pakko päästä vielä ihmisten ilmoille kellä vielä elämää jäljellä. Te ootte Kuusaalta ja mä oon ollu siellä monta kertaa. BB Chevy babe on ollu duunissa Tykkimäellä ja te tiedätte mikä on ranneke? Lintsillä, Särkänniemessä ja Tykkimäellä sama jutska. Ranneke mik maksaa. Nyt mä haistatan teille kaikille. Mä lähin Meikusta puntikselle. Vittu en kestäny makaa letkuissa tiputuksessa odottaa lisää leikkauksia. Perjantaina olin Wanda Cruisingissa. Oli siistii. Vanhoja ja uusia kavereita ja autoja. Se on Cruising!
    Tuun käymään LPR kattoo mun 58 ja haluisin nähä Livingin 60 ja sen :pinup: pokat. Käykö lörtsyjen kera satamassa?
    58
     
  20. fisu

    fisu Gearhead

    Hieno Dart, mie tykkään isosti muutenkin -60-62 Mopseista ja tuo on kyllä 1 hienoimmista elossa olevista, nice work Livinki :D
     

Kerro tästä muillekin!