* 1969 PLYMOUTH B-BODY

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja superB, 22.2.2008.

  1. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    jaa että ei ole B-Bodyistä mitään webbisaittia... no, tässä olis yksi hahmotelma:

    http://jymy70.wordpress.com/

    Ajan rajallisuushan tulee tietty vastaan näiden autojen ylläpidossa varsinkin kun malleja on jonkin verran. Mutta jos lähtis päivittää rauhalliseen tahtiin, niin eiköhän tuonne ihan edustava otos saatais jollain aikavälillä.

    Ja en siis vielä tiedä näistä B-Bodyistä paljoakaan, kun juuri sellaisen vasta hommasin eli en siis yritä olla mikään guru tällä alueella. Mutta olis nastaa saada näille B-Bodyillekin vastaava blogi kuin tuolla E-Body puolella.

    Mutta tutkailkaa ja heittäkää kommenttia, olisko tässä aihiota B-Body blogille? Nuo muutamat autot meikäläisen GTX:n lisäksi on siis vain laitettu havainnollistamaan noita kategorioita. Noiden kategorioiden kautta saisi näppärästi myös kyseisten autojen lukumäärät selville eli montako on mitäkin mallia rekisteröity blogiin.
     
  2. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Ihan hyvät ja selkeet sivut, ....kannatan.
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kai tässä on hankittava A ja E:n seuraksi vielä Beekin kun nuin mukavia sivuva lykkää!

    Onko tommonen vaikea ylläpitää? Jos siirtäis blogin tommoseen muotoon?
     
  4. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Kiitokset kannustuksista!

    Ylläpito on helppoa... normaalia blogin postauksia. Hieman enemmän jumppaa on noiden widgettien (kyselyt, ym) ja blogin otsikoiden ja teemojen virittelyssä mutta ne kun kerran tekee, niin eihäån niitä sitten tarvii enään paljoa viritellä. Mä laitan pepe vaikka sulle kutsun tuohon b-body blogiin, niin tutkaillaan josko pääset sitä kautta suoraan testaileen miten toimii ja ylläpidetään... en ole ihan varma voiko tuota ylläpitää useampi. Hyvä olis, jos muutkin pystyis tekemään päivityksiä, niin ei olisi ihan yhden miehen varassa.

    Blogin nimeksi voi ehdottaa muitakin nimiä... tuota parempaa en keksinyt tähän hätään.

    Ja sitten vielä mielipiteitä siitä, pitäisikö jokainen ilmoitettu auto numeroida juoksevalla numerolla, kuten tuolla e body rekisterissä? Mielestäni kuitenkin tuo kategorian kautta tuleva luokittelu pitää mukavasti autojen lukumäärät esillä ja antaa joustavuutta eri mallien tutkailemiseen. Mutta toisaalta juoksevalla numeroinnilla olisi helpompi keskustella jostain tietystä autosta, kun voisi ilmoittaa vaan auto nro se ja se. Mutta eiköhän tuon kategorian kautta tietyt autot kuitenkin löydy suht helposti.

    Kehitelläänpä eteenpäin...
     
  5. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    ^selvisi sen verran, että pystyy antaa pääkäyttäjä- ja kirjoitusoikeuksia muillekin. Mutta henkilön pitää olla rekisteröitynä tuonne wordpress.com sivustoon. Haluatko Pepe kirjautua tuonne wordpressin käyttäjäksi, niin laitan sulle sitten kutsun?
     
  6. 2dht

    2dht 3rd gear

    Samat sanat täältä... 8)
     
  7. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    ok, eiköhän sitten vaan aleta päivittään noita kärryjä b-bodyjä sivuille... laitoin tästä viestiä myös tuonne merkki- ja mallikeskusteluun.

    eli laittakaas vaan mulle autoista tietoja, niin päivitän tuonne sivuille... Mopar heppu vois varmaan aktivoida Riksun Charger -omistajat liikkeelle?? katselin viimeisimmät kuvat "turpakäräjät" -keskustelussa ja siellähän oli säästökarien piha täynnä Chargereita.
     
  8. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    löytyykö ´69 GTX:ään uustuotantona noita kojelaudan osia? Eli tuo pehmustettu osa pitäisi uusia, mikä on kuvassa aurinkolasikotelon alla ja menee siis myös mittariston alle. Olen yrittänyt löytää tuota osaa, mutta ei ole ainakaan vielä sattunut silmään...

    [​IMG]
     
  9. Jos Jannen avokas sai autokuumeen nousemaan, niin tässä olisi lääkettä siihen vaivaan :)

    RARE 1969 ROADRUNNER CONV. 383 4 SPEED 1 of 769 air grabber - $37500 http://southjersey.craigslist.org/cto/2585340149.html

    Triple black 73k orig miles and air grabber option as well! My car has mostly all new interior, new bumpers, new dash and many other new parts and is a very nice driver to show or drive. The original radio is in the car and has been refurbished, the orig. fender tag is in tact as well, the orig spare and jack is complete.The top is in excellent condition, the trunk is exc., the brakes are excellent, the paint is very straight and clean (done 20 years ago) and the tires are exc.etc.
     
  10. Beachley

    Beachley 1st gear

    Plymouth 1969

    Keväinen tervehdys

    Kesän korvalla Päijät - Hämeeseen:
    RM23H9GI60304

    Terveisin
    Mike
     

Kerro tästä muillekin!