2. ISO Länsi-Uusimaa Cruising la 17.5.2008

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja 455STW, 14.11.2007.

  1. Mizuz

    Mizuz Gearhead

    Tää on mahtijuttu! :D
    Just tänään soittelin huolestuneena eräälle henkilölle että mitäs sit tehdään jos laturi tai vesiletku pettää :eek: :lol:
    Eli varaudu, Monaco ainakin on yks huolen aihe lauantaina :poff:
     
  2. Maria

    Maria 1st gear

    Mizuz...

    Mä sain luvan lähteä mestoille, millä, niin en tiedä mutta vi ses.. 8)
     
  3. Mizuz

    Mizuz Gearhead

    Awesome!!! Nään sutki sitte ;) 8)
     
  4. 455STW

    455STW Gearhead

    NYT alkaa olla korkea aika Duunata ajopeli liikenteeseen... :eek:
     
  5. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Sitähän tässä on yritetty mutta tuntuu olevan joku ylhäältä sitä vastaan :eek: Syyläri meni rikki :cry:

    Jos taas syksyllä :eek:
     
  6. Suzuki sj410k

    Suzuki sj410k 1st gear

    Onhan se paikan päälle tultava kameran kanssa heilumaan kun kerranki tänne tulee kunnon letka jenkkejä.Toivottavasti olis ainaki yhtä paljon kateltavaa kun viime vuonna.Mutta onko tää stoppi tuol Road side 21 vai pysähtyykö letka tuonne rantaan ?
     
  7. WSE

    WSE 1st gear

    paa siihen jonku toisen auton syylari? eihän tuo iso homma ole vaihtaa?
     
  8. Sofia

    Sofia 1st gear

    Mä olen nyt vaihtanut/vaihdattanut caddyyn vesipumpun vesiletkut,pakosarjan,pakoputket ja vaan tätä cruisingia varten 8)
    Eilen petti sitte jarrut kaupan pihassa :mad: ajoin aika läheltä kahta autoa...
    Aika jännä fiilis kun polkimesta ei tapahdu mitään!!
    Onneksi en ajanut kenenkään yli,jos tästä nyt pitää jotain hyvää löytää.
    Tänään täytyy kattoa mikä sieltä petti..Toivottavasti saan kuntoon ens lauantaiksi!
     
  9. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    No joo, pitäs vaan toinen syyläri siihen metästää.
     
  10. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Kele, ens tiistaina vasta sais toisen käytetyn syylärin. Noh, taidanpa kuluttaa lauantain ford-freakkien kevätkokouksessa :eek:
     
  11. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Toivottavasti ei ehdi hajoamaan mitään ennen tuota reissua.. :D
     
  12. Maria

    Maria 1st gear

    Nostetaanpas tätäkin kun on ihan kohta ovella.
     
  13. Mizuz

    Mizuz Gearhead

    Löydettiin Monacosta tyhjäkäynti \o/ :lol: ...ja pari ihan pikkusta "ominaisuutta" :odroll: mitkä on pakko saada kuntoon ennen lauantaita.. :odroll:
    Vähän hitsausta,remmien ostoa, nesteytys kuntoon.. jarrunesteet oli hävinny takapään puolelta kokonaan :odroll: :eek: ..silti märkää ei näy missään :eek:

    Hohhoi.. :lol: Mitäköhän tästäkin reissusta tulee :poff:
     
  14. ata

    ata Gearhead

    Pitäisköhän tuonne lähteä ajelemaan? Matkaseuraa puuttuu vaan vielä... tiedä jaksaako sitä ajella letkassakaan itsekseen. No harkinta vielä päällä.
     
  15. MercComet

    MercComet Gearhead

    Katsellaan ens vuonna!? Sipoon offroad-skabat on taas samaan aikaan.
     
  16. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Juu, ens vuonna jos ei olis Motoparkin kisat samaan aikaan :(
     
  17. RAIVO

    RAIVO Gearhead

    Tullaan kunhan vaan autosta ei pääse enää mitään muuta leviimään ennen tota.. :D Vähän näyttäs ton sään puolesta viel huonolta, mut toivotaan et paranis H-hetkeen mennessä kummiski.
     
  18. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Voi olla että joutuu jäämään pois kelkasta.. karvas pettymys... :cry: :cry: :cry:
    Tällä kertaa ei tekniikka pettänyt sentään..
     
  19. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Nyt olis tarjolla asiansa osaava kuski Nummelasta Hankoon tarjolla!
    ...siellä se sit rupee kupittaa, muuten ajais mun autoa :poff:
    Siis en minä vaan lohjalta kaveri joka tunnetaan paremmin sukunimellään. Pyysi laittamaan tänne viestin ettei tarttis heti aamusta alottaa :-?
    tai istua mun kyydissä missä sen vaimokin on :odroll:
    yyveenä vähän huono saada kiinni, puhelimella mun kautta 040 541 8228 :lol:
     
  20. Jenni4x4

    Jenni4x4 1st gear

    Ai kuuluisa "H" vai? Suosittelen lämpimästi hänen seuraansa, kyydissä en ole ikuna ollut. Ei ainakaan juttu lopu kesken!
     

Kerro tästä muillekin!