2010 finals

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Putte, 22.8.2010.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Tässä olis tarjolla finaalien varikkokarttaa autojen osalta.

    [​IMG]

    Ptätkät sijoittuvat ylävarikolle ja driftaajat ratavarikolle.
     
  2. Jza

    Jza Double Gearhead

    SG:kö siis ajetaan (toisin kuin nitroissa), vaikkei näy listoilla kuin neljä kuskia? :eek:
     
  3. Putte

    Putte 1st gear

    Sekä SG että Comp kuulemma ajetaan neljällä kuskilla, sillä kysymyksessä on Nordic Seriesin finaali. Itsekin asiaa ihmettelin ja sen myös yhdistyksen puheenjohtajalta tarkistin. NDRS finaali tekee poikkeuksen viiden auton sääntöön, mutta SM-pisteitä ei neljällä autolla tule.
     
  4. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    Tästä on kyllä tiedotettu Ruotsalaisilla nettisivuilla, mutta ei täällä Suomessa, mutta ihmekkös toi :eek:
     
  5. Jza

    Jza Double Gearhead

    Ookoo. Mutta luulis, että nordicissa olis kaikki kisat samanarvoisia, vai mikä kumma finaaleista tekee erityistapauksen? :eek:
     
  6. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    Vaan kun ei ole, tapana on ollut että ajetaan kisamaan säännöillä, tämä
    on mahdollistanut myös senkin että Norjassa on voinut ajaa 1 SC kilpuri ja saanut pisteet
     
  7. Jza

    Jza Double Gearhead

    Juu, tuon tiedänkin, mutta että suomessakin mennään eri ndrs matseissa eri säännöillä, niin se on vähän hassua.

    No hyvä kuitenkin että on varikkokartta olemassa :wink:
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Jep, hienoa :D
    Taas löydetään helposti oikea pilttuu.
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Ja muistakaa kaikki, että sen Säkylän varuskunnan valatilaisuuden takia varikolle ei ole asiaa ennen perjantai kello 15.
     
  10. Fireball

    Fireball Gearhead

    236 ilmottautunutta ja kahen päivän karkelot, aika RIVAKKA saa olla ajatustahti että kerkii ees pari rundia suhata. Peukut ja vajpaat ja sukupuolielimet pystyyn ettei tippakaan tuu taivaalta.
     
  11. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    Komee luku!
    Oisko syytä nimetä ens kauden kaikki kisat Finaaleiks..."Spring Finals",Kamasa Finals" ym. :D Maaginen voima kyseisellä sanalla... :poff:
     
  12. Henski

    Henski 1st gear

    Ei kantsi, koska sillon ne kaikki olis väh. 35t€ tappiollisia :eek:
     
  13. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    ...ja heti iloinen asia pilattiin ku tuli tappiot puheeks :poff:
     
  14. Kentsu

    Kentsu 3rd gear

    ai mitä enempi kilpailijoita sitä enempi tappioo?
     
  15. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mut ajttele sitä, et jos siel on about 20 ryhmää, ni sellanen 216 tiimiäkin kokee tappion järjestäjän lisäks! Se on sitä yhteisvastuullisuutta!
     
  16. nalle71

    nalle71 Gearhead

    Kamalia tappioita kuka tunnustaa, että jättää pääsylipun/ilmottautumismaksun maksamatta ja tulee pummilla sisälle. Millä ihmeellä FHRA tulee toimeen, kun tollasia tappioita tulee 8)
     
  17. Kentsu

    Kentsu 3rd gear

    Lainattu FHRA:n sivulta

    Mikä FHRA on?

    FHRA eli Finnish Hot Rod Association ry on ei-voittoa tuottava, yleishyödyllinen kerho, jonka omistaa sen jäsenet. Toiminta on kerhotoimintaa sekä liiketoimintaa. Jäseniä on noin 1200, jäsenkerhoja noin 60 ja jäseniä yhteensä yli 10.000.


    Eli ei haittaa kunhan vain vuositasolla homma menee tasan, ja ihme homma muuten että koko fhra:n infopläjäyksessä ei puhuta sanaakaan Drag Racingista
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tappioita tei ei, niin mukaan tullaan :rotfl:
     
  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kuin myös.
    Täytyyhän meidänkin kantaa kortemme kekoon ton tappion tekemiseks :poff:
     
  20. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Joo. Kummallista, että osallistumismaksut vaan nousee ja nousee väenpaljouden kasvaessa ja silti tehdään tappiota. Herää kysymys, menevätkö noi asiat ihan niinkuin pitäisi :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!