305 bolt on viritys dynoarvot ennen ja jälkeen.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja z 900, 8.11.2018.

  1. max

    max Double Gearhead

    Chevrolet maailmassa.
     
    artsiracing, Karpov, xarper ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. BUMBA

    BUMBA Gearhead

    Juu ei tolla rikastumaan pääse pelkät osat maksanut jo yli ton hinnan minkä pyydän ja kaikki osat uusia mekaaniset rulla nostimet säädettävät jeselin alu keinut pukkeineen paksummat tönärit ,isompi ruiskuläppä,ATI damper,msd jakaja,yms.muuta
     
    Mudracer tykkää tästä.
  3. 3964

    3964 3rd gear

    Se onkin hyvä maailma,vaihteeks koittanu fomoco tuotteita ja kyllä on ikävä rusettia.;)
     
    max, Karpov ja xarper tykkäävät tästä.
  4. Roc

    Roc Gearhead

    Tottakai on aina riski olemassa, ostaa sitten mitä vaan käytettyä tavaraa.
    Neljä LS -moottoria on tullut junailtua jenkeistä Suomeen, 3 ollut parempia mitä oli edes kuviteltu. Tulivat suoraan purkaamolta testattuina ja takuun kanssa, ilman välikäsiä.
    Se yksi mikä oli miina, tuli yksityiseltä myyjältä ja oli niin halpa, että olisi pitänyt arvata. Tosin jos "agentti" olisi ollut hereillä ostotilanteessa, tämä olisi voitu välttää, mutta ei sille enää mitään mahda. Ei siitä kallista moottoria tullut vieläkään vaikka lohko jouduttiin poraamaan ja luonnollisesti uusimaan männät.
     
  5. Weijari

    Weijari Gearhead

    Ei tyo Max ihan kaukana totuudesta ole. Tuli omaan kyseltyä paikallisista "putkista" osia:

    Kannen- öljypohjan ja pakosarjan tiivisteet, hinta käytännössä ilman rahteja sama jenkeissä dollareissa kuin Suomessa euroissa (eli halvempi )

    Tönärit rahtien kanssa sama hinta, tosin ei saanut valittua mittaa yhtä laajasti tuohon hintaan

    Tuplarullajakopää jonkun verran kalliimpi Suomessa kun niin halpaa kuin Summit Racing ei tarjolla.

    Perustiivistesarja paljon kalliimpi Suomessa, johtuu trickflown tarjouksesta.

    Nämä on toki Summitin hintoja. Perushuolto-osat ovat halvempia rockautossa yms.
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Rockautossakin on paljon muuta kuin huolto-osaa (xarper opettanut, kiitos)!

    Kutosen kansirempan osat, täydellinen yläpään tiivistesarja ja kaikki uudet kannenpultit maksoi rahteineen ja tulleineen puolet siitä mitä olis ilman posteja ollut täällä pelkkä yläpään tiivistesarja.
     
  7. max

    max Double Gearhead

    Minulla lähtökohta näissä moteissa on hyvät käytetyt osat mitä löytyy kavereilta ja swapeista.
    Hyvänä esimerkkinä löytyi Teivosta uuden veroiset LS-6 454 0.030 takomännät LS-6 veivien kanssa,ja hinta niille oli järkyttävät 100e.
    Vähän kun täällä älähti,niin heti tarjottiin sopivaa blokia Scat akselilla todella kaverihintaan.
    Sweduista keväällä World Merlin kannet 500e.
    Eli voiko olla syytä miksi ei taas tekisi 454:sta kun se ei tunnu maksavan mitään?
    Sorry off topic.
     
    4d sedan, Herje ja Roc tykkäävät tästä.
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sulla ollu hyvää tuuria osakaupoissa.
     
    xarper tykkää tästä.
  9. max

    max Double Gearhead

    Tai sitten niin,että katselee ympärilleen eikä heti mene tyrkyttämään rahojaan US-Partsin tiskille.
     
    xarper tykkää tästä.
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!