318 ryppyreuna perustietoja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Shit-O-matic, 18.5.2010.

  1. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Kokeilin kyllä sitä kärkivälin pienennystä, mutta ei sekään auttanut. Ja on kokeilut parilla eri tulppienjohtosarjallakin ei vaikutusta. Päätin, että vaihdan saman tien kärjettömään sytytykseen nyt kun aloin puljaamaan. Halvalla kun lähti southwestitstä koko paketti.
     
  2. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Ja nyt tarttis sitten pikku vinkkiä tän kärjettömän asennukseen. Nyt on asennettu boksi ja vedetty keltainen johto puolan miinukseen. Siniset johdot liitetty sytkään. Vihreä johto katkaistu ja vedetty vielä boksin jalasta varmuudeksi erillinen maajohto akun miinusnapaan. Ja keltasininen johto on kiinni uudessa etuvastuksessa sillä puolella josta kulkee 12v.

    Pitääkö se keltasininen johto vetää vielä virtalukolle? En ole nimittäin saanut vieläkään kipinää tulemaan. Monia ohjeita olen katsonut netistä ja jokainen neuvoo hieman erilailla. Virtalukon pohjaki on vaihdettu varmuudeksi jos se olisi sökö.
     

Kerro tästä muillekin!