351C "kuolee"

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja MvR, 10.7.2014.

  1. MvR

    MvR 1st gear

    Elikkä onkelma on se,että lähtee hyvin käyntiin kylmänä ja käy hyvin myös lämpinä nokkapelti ylhäällä ja ottaa jopa runtuakin,mutta ajossa kuolee kesken matkan (lämpimänä) starttaa sit vaivalloisesti ja lähtee käymään kuitenkin.Etuvastus on vaihdettu,puolalle tuleva virta tartteis kattoo, mutta aattelin vaan jos jollain ois kokemuksia vastaavasta. Kinneri on 73Cougar,jossa Malloryn ignitor jakaja,malloryn puola,600 edelin kaasari.sähöryypällä (ryyppä toimii),puolan jälkeen mietintään tulee startti? virtalukko ??
     
  2. Hawk

    Hawk 3rd gear

    Mulla 400 koneessa sama ongelma. Paitti, et kuolee kun tulee risteykseen, mut aina starttaa ok. Epäilynä tällä hetkellä: ilmavuoto jossain. Tuollahan risteilee noita alipaineletkuja jos jonkinmoista.
    Täältä www.mustangbarn.com löytyy kaavioita melkein kaikkiin koneisiin.
     
  3. MvR

    MvR 1st gear

    Selvisi,että,auton sammuessa virta puolalle tippui 4,5 volttiin ja sytkäboxillekkin meni pahimmillaan 6,5 volttia.,
    "Ylimääräinen" vastus pois ja nyt puolalle tulee ohjeen mukainen n9v ja boxille tulevan virtapiuhan uusiminen,niin näillä näkymin tötterö taasen toimii (testailut on meneillään ja kohtuu hyvältä näyttää)
     
  4. 54474N4

    54474N4 Gearhead

    Mulla puolan kuoleentuminen aiheutti tollasta. Sammu lämpösenä ja lähti vaivalloisesti käymään. Kun puolaa koetti kädellä niin oli tosi kuuma. Uus puola niin ongelmat hävis.
     

Kerro tästä muillekin!