360 remmi-dusteriin kilvet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja sherif, 30.3.2007.

  1. Ck

    Ck Gearhead

    Mutta jos dusteri (tai vastaava) on jo leimattu esim 360 koneella niin ei kai siinä mitään ihmeellistä toimenpidettä tarvi jos sen muutoskatsastaa pumppukoneella. Kunhan vielä näkee ajaa eteenpäin ja dynolappu näyttää 200hp :rotfl:
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei siinä pitäis olla sen enempää, vaikka olis leimattu kutosella. No, ehkä jonkinnäköset jarrut nykyään vaaditaan.
     
  3. sherif

    sherif Gearhead

    Tommosia lappuja kyllä mielellään otettas vastaan jos jollakin niitä on jäänyt arkistoon talteen. tai vinkkejä mistä niitä vois koittaa hakea. Aihe ei tosiaan vielä hetkeen ole ajankohtainen mutta oishan sit valmiina..
     
  4. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Toi Dusterin leimaaminen remmikoneelle pitäs onnistua ihan helposti.

    mutta noi vipottajan joskus aikoja sitten tekemät early A-body isolohko muutokset ei taida enään onnistua, taitaa se suurin konevaihtoehto olla 273 ja sehän ei riitä isolohkolle vertailumoottoriksi.
    Ja se uudempi A-body on muuten sitten jo eri mallisarjaa.
    Eikä nykyisen lain mukaan edes maahantuoja voi antaa lupaa moottorin vaihtoon, jos ei sellaista moottoria mallisarjasta löydy.
     

Kerro tästä muillekin!