4x4/offroad-palstaa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Lepakko, 19.12.2003.

  1. Kalkkuna

    Kalkkuna Gearhead

    Kyllä se minusta pscomin offivoorumi on suomen paras!!! Jopa mun modeemiyhteydellä. Ainoo mikä vituttaa niin anonyymit ruikuttajat ja kitisijät. Sama vika täällä. Ei mua haittaa jos tulee lisää 4x4 palstoja mutta siella käyn missä muutkin asianharrastajat. Eli suurimman suosion saaneella. Täällä lähinnä noiden muiden "jenkkilahnojen" takia kuin maastureiden. Niitäkin pari löytyy tallista. Parashan se olisi kaikille jos saman asian harrastajat olisi keskitetysti samalla foorumilla.
    T:Kalkkuna alias Cheaprokee
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    niin ja sinä se sitten tiedät kyllä kaiken kaikesta voit vapaasti tulla ps.comiin keskustelemaan kuule eikös kaikki saa tehdä niin kun itse parhaakseen näkee tai haluaa terveisin tapsa4x4nyybi
    ps:itse en aijo tänne enään eksyä joten ei huoleen pysyn kyllä ps.comissa vaikka tänne tulisi sitten NIIN hyvä 4x4 palsta
     
  3. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Täällä on nyt ehdottoman turha arvostella muita sivustoja, koska se ei hyödytä ketään! Jokainen sivusto ja keskustelupalsta, jolla on aktiivista käyttäjäkuntaa on varmasti paikkansa ansainnut.

    Se, että tänne avataan jossain vaiheessa oma osastonsa 4x4- tai maastoautoille (ei siis pelkästään offroad-harrastajille) ei tarkoita, että tämän foorumin ylläpito haluaisi kilpailla jo olemassa olevan offroad-foorumin kanssa. Osaston avaaminen vaan vaikuttaa perustellulta, koska keskustelua aiheesta on nyt jakautuneena vähän yhteen jos toiseenkin OD:n osastoon ja ylläpidolle on tullut huomattava määrä toiveita tällaisen oma osaston avaamisesta.

    Eli jos se toinen sivusto teitä syystä tai toisesta ärsyttää, niin älkää hyvänen aika menkö sinne. Ja sama päinvastoin, eli jos tämä OD teitä ärsyttää, älkää käyttäkö tätä.
     
  4. offf

    offf 1st gear

    Niin.. kyllähän tää OD on hyvä foorumi, minäkin aina väillä lueskelen vaikka en juuri kirjoittele. Täällä ihmiset ainakin tietää montako sylinteriä oikeassa Moottorissa kuuluu olla. :grin: Onnea uudelle tulevalle maasturipalstalle.
     
  5. All4x4

    All4x4 1st gear

    Koskas tänne se uus osia on suunnitelmissa avata?
     
  6. karppar

    karppar 1st gear

    jess!!!rekisteröidyin sisään odotteleen foorumin syntyä...nimeltä mainitsemattomaan syyhyn nojaten en esiinny täällä tavanomaisella niccilläni,sillä olen sen havainnut synnyttävän vain negatiivista asennetta lajitovereiden seassa...toisaaltaan saattaahan olla että nyt mies pahentaa nimeä eikä päinvastoin...enivei,onnittelut hyvistä perusteluista uuden foorumin syntyyn ja muutenkin!
    Moi!
     
  7. Kalkkuna

    Kalkkuna Gearhead

    Noh??? Millos se uus palsta tulee?
     
  8. Zakke

    Zakke 1st gear

    Hmm. pitääkö nyt tulkita että ovedrivessa kirjoittelevat apinat ja gorillat yms. kissat, pitää häiriköivistä offroudareista :wink: No, meidän kissa ainakin, kun se kerran kävellessään näppiksen päältä sai viestin vahingossa lähetettyä Overdriveen. (nyttemmin jo poistettu)

    Kämmen pohjat hikoaa tästä odotuksesta...
     
  9. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Palsta on tosiaan tulossa, mutta toistaiseksi ylläpidolla on pitänyt kiirettä foorumin remontin parissa. Malttakaa siis vielä hetkinen :smile:

    Onko muuten ehdotuksia uuden aihealueen otsikoksi?
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Nooh???
     
  11. Sleeper

    Sleeper 1st gear

    Aika huono otsikko.. :grin:
     
  12. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Ei kai se sen kummosempi tarvitse olla ku 4x4?

    Kaipa niitä useampivetoisia käytetään niin maanteillä kuin metsäteilläkin - jotkut yrittävät niillä kiivetä jopa mäntyihinkin keskellä rämettä tahi mutakuoppaa :wink:

    Tarkoituksenahan on ymmärtääkseni luoda kattava palsta kaikennäköiseen 4-veto toimintaan oli se sitten on tai off road, eikö?
     
  13. mudrod

    mudrod 1st gear

    no nyt ku alko toi juttu liikkuu noista metsien autoista ja härveleistä niin joutu kiinnittää huomioo tohon rengas juttuun ei niin harvinaisia renkaita ne 44 boggerit ole mut kyllä niillä rapa tuntuu lentävän ainakin eilen vielä annettiin rodille talmassa kenkää ihan tosissaan ja tuntu että muillakin ku mulla oli hauskaa!
    PS:44" bogger + porttaali akselit ja isolohko siinä alkuun resepti millä hauskaa on ollu!

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: mudrod 2004-04-25 14:02 ]</font>
     
  14. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Sain muuten helvatan hyviä kuvia tuosta revittelystä, jos kiinnostaa niin voin lähettää
     
  15. Duramax

    Duramax 1st gear

    Jee 4x4 asiaa tänne meinaa harrastajia on paljon ps ajan vain autolla jolla voi ajaa tommosten kiinalaisten munanvatkainten (lue playmobil tuninki) yli huomaamattani
    nimimerkki kuutiotuumia spoileriden sijaan.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Otsikoksi "mehtäratio" :grin:
     
  17. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Mitäs tällä saralle kuuluu näin kevään kohta (toivottavasti) muuttuessa kesäksi?
     
  18. Jimmy

    Jimmy 1st gear

    Toivottavasti saadaan se palsta nelikoille! Vaikka tosiaan tuommosen tyyninkin tilalle...:grin:
     
  19. ariel

    ariel 1st gear

    Antaa tuuninkipalstan olla rauhassa ja 4 X 4 - väelle oma voorumi.Kummastaki löytyy mielenkiintoista luettavaa ja moni asia selviää itsekulleki.
     
  20. All4x4

    All4x4 1st gear

    Ai ei vai?? Mulle ny ei tu ku neljä sarjaa mieleen näin ens istumalta, mukaanlukien sun ja mun renkaat, mutta osaakko sanoo ne kaks muuta? Vai onks sulla tarjoo vielä lisää 44" boggereiden omistajia?

    Niin ja koska tänne aukee se 4x4 osio?? Eikä tuolla PS comin offopalstalla oo oikeesti kokoajan juttua pelkästä maastossa ajamisesta ja off road hirmujen rakentelusta. Mun makuun jopa liiankin vähän sellaista juttua.
     

Kerro tästä muillekin!