5.0 street musse projekti.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja maverick, 28.12.2010.

  1. maverick

    maverick Gearhead

    Kiitoksia kaikille onnitteluista! Ensi kaudella jatketaan uusin eväin...
    Ja sit takas juhlimaan!
     
  2. maverick

    maverick Gearhead

    Lauantaina Uho Racing Golden Classic Cafeessa myymässä Street Machines Leffaa, Bee-One paitoja yms yms
    Tervetuloa!!

    Lisätietoja tuolta:
    viewtopic.php?f=1&t=247911
     
  3. maverick

    maverick Gearhead

    [​IMG]
    Uudessa Veekasissa pääkaupunkiseudun nopein katuauto esittelyssä! 8)
     
  4. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Todella hieno on laite kyllä, livenä ja lehdessä!
     
  5. maverick

    maverick Gearhead

  6. superbird

    superbird Gearhead

    Mika tuosta tekee nopeimman? Vippi muistaakseni mennyt seiskan puolelle :eek:
     
  7. maverick

    maverick Gearhead

    Menee menee, mut se on kilpaauto. Toisin kuin musse ehta real street, tuttu näky cruisingeissa omin voimin, ei trailerin päällä. Mun kirjahyllyssä toi arvostettu pääkaupunkiseudun nopein pokaali majailee ja pokaalin on mulle antanut ja myöntänyt pääkaupunkiseudun nopeimmista koostuva raati! Toivottavasti joku muu sen ensi kaudella saa, mut pahoin pelkään ettei moparilla ainakaan siihen pystytä....

    Uho
     
  8. dd64

    dd64 Gearhead

    Mitenkään väheksymättä teidän saavutuksianne, päinvastoin! Ne kuvat mitkä mä olen nähnyt mussesta cruisingeissa, on ollu punasilla kilvillä??? Mikä estää vippiä sellasia hankkimasta? Sen tiedän et se pystyy cruisailuun yhtä hyvin... Jos real streetin tekee se et sillä ajetaan kadulla, on se laillista tai ei, kai promodikin ajais asian? Pääkaupunkiseudun nopein auto, vai nopein katuauto, ei kai ole sama asia? :poff: Tää on mun mielestä ratkaisematon titteli. Mut tässä asiassa taitaa mielipiteitä olla yhtä monta kuin väittelijöitäkin :D
     
  9. maverick

    maverick Gearhead


    Heitin kyllä edellisen jutun huumorilla(niinkuin kaiken muunkin), eli mulle on sama vaikka ajaa top fuelilla kadulla! Pääkaupunkiseudun nopeimmista oleva raati palkitsi minut pokaalilla, jonka pohjassa myös luki Vuoden Ford Homo! :D
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

  11. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Nii mut ku te cruisailettekin Vipillä vaan talvisin sillonku oikeet tosi cruisaajat jemmaa autojaan tallissa, eihän semmonen nyt käy :poff:
     
  12. dd64

    dd64 Gearhead

    Ehkä mäkin kuulostin vähän jyrkältä :rotfl: raati on valinnan tehnyt eikä huono valinta olekaan ja raati kai valintaperusteet päättää. Pitäkää pokaali korkealla!!! Ja ehkä se on teillä taas ens vuonna...
    kaivertakaa nyt nimi siihen pokaaliin ainakin...
     
  13. challenger500

    challenger500 Gearhead

  14. maverick

    maverick Gearhead

  15. maverick

    maverick Gearhead

    Viikon päästä tonne
    http://www.kustomkultureshow.com/
    Ollaan paikan päällä myymässä street machines leffaa ja Bee-One asusteita. Eli tervetuloa kaapelitehtaalle!
     
  16. maverick

    maverick Gearhead

  17. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Paha ääni, kulkee kovaa 8)
    Vai mites se meni :rotfl:
     
  18. mafo

    mafo 3rd gear

  19. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ei fiddu... :rotfl:
     
  20. maverick

    maverick Gearhead

    Mafo pisti taas hyvän kevennyksen... Kohdataanko me jo kesällä stripillä? vai pidätkö niin kauan välivuotta kun mä ajan mussella? :D
     

Kerro tästä muillekin!