5.7D:n startti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja terence hill, 8.7.2009.

  1. terence hill

    terence hill Gearhead

    Tästä on ollu vissiin joskus puhetta mut haku ei löytäny eli tarviiko diisselin startti jotku paremmat pultit vai riittääkö ne kolmen viivan tuotteet?Entäs se pultti siinä kyljessä;tuleeko siihen joku ylimääränen tuki?
    Muistissa o vielä ku kaverin 6.2:sta meni jenkat lohkosta ku puuttus se tuki sieltä perästä...
     
  2. fordolet

    fordolet 1st gear

    Siihen kylkeen tulee ns. takakiinnike jos ihan oikein muistan. Olellinen osa startin kiinnipysymisen kannalta pitemmän päälle. Tai ainaki omassa capricessa vaikutti, ei niillä kahella pultilla pysyny kunnolla. Suurimmasta osasta 5,7 tuntuu puuttuvan tuo kiinnike.
     
  3. PauliP

    PauliP 1st gear

    Se alkuperäinen sivukiinnike on sellainen muutaman millin paksuinen muotoon stanssattu teräslevy joka tulee startin ulkopuolelle startin sivussa olevaan studiin kiinni. Levy suojaa samalla pakosarjojen lämmöltä.
     
  4. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Ja aika monesta 6,2 koneestakin tuo on puuttunut... (ja syynkin ymmärrän kun sellaista aloin kerran pimeällä starttia vaihtaessa asentamaan. Muutenkin ahdasta & paskasta...)
     

Kerro tästä muillekin!