55-57 chevyt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja sbc427, 18.2.2010.

  1. sbc427

    sbc427 1st gear

    minne ovat kadonneet 55-57 chevyt? niitähän tuli paljon 80 luvun lopus ja 90 luvun alus! :pinup: pääkaupunki seudullakin oli monta classickia! yks joka purettiin (55 2d ht) ok talon kellariin tiksi/tapanila välis tais olla vihr/valkonen sit 57 2 d ht (sin/val) yks 56 2 d ht (vihr/valkonen) ym.....
     
  2. pas2

    pas2 Gearhead

  3. homer

    homer Double Gearhead

    Eiköhän noita(kin) ole myyty takaisin Suomen rajojen ulkopuolelle useampi kappale? Muistaakseni taannoin veekasissa esiteltiin avomallinen viiskuutonen (?) joka meni ruotsiin.
     
  4. Wesku

    Wesku Gearhead

    On niitä kyllä vastaavasti tullut aika monta tässä ihan viime vuosina tännekin suuntaan. Täällä ainakin yksi sellainen, tosin tällä hetkellä palasteltuna tallissa.
     
  5. kp

    kp Gearhead

    ja yksi pala olis täällä noudettavissa

    soita 0400-928719
     
  6. human62

    human62 1st gear

    Mulla 2 kpl -57 ja on ajettu molemmilla viime kesänä.
    Tosin on mahdollista että ehkä myyn ja jos myyn niin ulkomaille kun ei kotimaassa näistä saa samaa hintaa.
    Tietojeni mukaan PK-seudulla on n. 100 kpl Classic Chevyjä, mutta koska monet omistavat monta autoa niitä ei näe siksi usein ajossa.
     
  7. 383

    383 Gearhead


    55 on samassa tilassa vieläkin kun juttelin omistajan kanssa viime keväänä. 57 taas kaatu muihin hommiin !!! :poff: :poff:
     
  8. asperiini

    asperiini Gearhead

    Mä ajelin mun 55 Handyman farkulla koko viime kesän ja heti kun lumet lähtee niin on taas liikenteessä. Täällä Kirkkonummella voi siis bongata tuon vaikka päivittäin kunhan vain tuo ajokausi viimeinkin alkaisi (kele kun on taas ulkona kylmä).
     
  9. Kalle Koo

    Kalle Koo 1st gear

    Kyllä Classicoita on vieläkin Suomessa aika paljon, mutta tosiaan tuntuu että 90-luvulla niitä näkyi liikenteessä suhteellisesti enemmän. Kilsat / kesä vähentyneet? Aika paljon projekteja tullut viime vuosina maahan. Itselläni on hetki sitten hankittu ´55 4d wagon, liikenteessä satunnaisesti ennen kesää.
     
  10. sbc427

    sbc427 1st gear

    oliskohan jompikumpi myytävänä?
     
  11. pas2

    pas2 Gearhead

    Mää oon aina välillä tarjonnu kumpaaki myyntiin mutta ne on ollu liian kalliita.
     
  12. manha

    manha Gearhead

    no sitä mustaa tässä on jo monet kerrat tullu haaveiltua...heti kun lopetan köyhtymisen ja alan rikastua,niin meikäläinenkin kyllä vastaavan hommaa...
     
  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  14. Jaakko Susimies

    Jaakko Susimies Gearhead

    Hei pas2, tuutko taas mustalla Teivoon ?

    Tänään kaivelin lumen alta yhden pihalle joulun jälkeen unohtuneen
    viiskutosen. Muutama tunti lumijumppaa, akku paikalleen ja käyntiin.
    Lämpöä kabiinissa hetken päästä riittävästi, lampaantalja penkillä ja
    liikenteeseen. Talvilomaa paraimmilaan, mutta tosiasiassa toi nyt on
    tällähetkellä ainut vetokoukullinen auto mulla ja mökillä pitäis käydä
    kärryn kanssa. Varmaan ot:ta koko juttu, mut oli ihan pakko
     
  15. pas2

    pas2 Gearhead

    Mää oon yrittäny aukoo '55:n ovia mut ei. Jäässä on. Kohta sais jo ovet aueta ku talvirenkaspakkoki loppuu (niinkun Fargon kytkinkin). Kaippa toi musta on sitte Teivon aikaan ajossa jos tosiaan saa noi halavatun ovet auki.

    Tän kuvan jälkeen on tullu lunta ainakin 20 senttii lisää :cry:
    [​IMG]
     
  16. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Tässä yksi 80-90 lukujen taitteessa rantautunut ulkoilemassa eilen.

    [​IMG]
     
  17. T.N

    T.N Gearhead

    -55 ei ainakaan.
     
  18. pas2

    pas2 Gearhead

    Jaha. Melkeen katsastettu. Jarruja pittää hiukan kahtoo.
     
  19. 383

    383 Gearhead

    tossa näytää olevan sininen vielä suht ehjä nytten kunto karu http://public.fotki.com/ere/vanhoja-/vanha-025.html
     
  20. Rane 66

    Rane 66 Gearhead

    57 farmari Mäntyharjulta

    Joskus 80-luvun puolessavälin hävis jonnekin 57 farmari letukka paikallisen kyläsepän tonteilta. Oli hajonnut meikäläisen kotipaikan nurkille. Oli kuulemma ruotsin kilvissä.Ite en muista kun olin niin pieni silloin. Mun mielestä se oli 5 ovinen ja suoralla kutosella mutta "kaverit " väittää vieläkin että se oli Nomad, Löytyskö tietoo ?
     

Kerro tästä muillekin!