6.1 Hemi nokka-asiaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja MikkoV, 11.12.2014.

  1. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    3gen Hemin nokan vaihtaminen ja hyödyt? Ei löytynyt äkkiseltään juttua täältä, ja jenkkijulkaisutkin mitä nopeella löytyi keskittyi aika paljon 5.7 koneeseen.

    Paljonko muuten vakio 6.1 mahtaa hyötyä nokan vaihdosta, kannattaako satsata tässä vaiheessa kun moottori vielä pukissa kiinni. Moottorinohjaus mulla ei rajoita virittelyä.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mä oon vaihtanut nokkaa tollasessa. Se on vielä testaamatta, mutta parin muun homman (kansi/imusarja porttaus, takomännät) lisänä ainakin motin käytös muuttu olellisesti. Nokka sinällään ei asteiltaan koventunut mitenkään radikaalisti, nostoa tuli lisää reilummin. Samalla tuli tuplarullajakopää joka ei sit mahtunutkaan jakopään kopan alle tilaa tekemättä... Sytkäennakothan noissa on mielenkiintosen pienet.
     

Kerro tästä muillekin!