'60 Buickin jarrupääsylinteri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja BRB Garage, 23.8.2005.

  1. BRB Garage

    BRB Garage 1st gear

    Onko sylinterin irroituksessa tehostimesta joku kikka kun ei tunnu irtoavan? Pultit on irti mutta se tanko joka käyttää sylinteriä ei irtoa millään... Onko pääsylinterissä joku ruuvi (ei ainakaan näy) mallia mopar? Vai onko tanko/mäntä vain niin ruosteessa(auto seissyt kolmekymmentä vuotta!)?

    Hyvä jos jollain olisi tietoa ennen kuin koko hässäkkä on paskana roskiksessa!!
     
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Onkohan sulla kyseessä Morainen valmistama jarrutehostin ja pääsylkky vai Bendix?
    Bendixissä pitäisi pääsylkyn irrota tehostimesta just noiden pulttien (4 kpl) irroituksella ja se tanko ei tietääkseni ole kiinni millään.
    Mutta Moraine onkin kaiten kinkkisempi juttu; se käyttötanko on kiinteästi kiinni männässä ja jos irroitat pääsylkyn tehostimesta ja vedät ulospäin niin mäntä jää kiinni siihen tankoon. Mäntä irtoaa siitä tangosta vain purkamalla tehostin......shop manualista löytyy kyllä hyvät ohjeet, jos sulla semmonen on....
    :-?
     

Kerro tästä muillekin!