-64 buickin specialin takapää?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja vani91, 2.6.2007.

  1. vani91

    vani91 Gearhead

    mistähän mahtaa johtua että apukkuskin puoleinen takakulma on 5cm alempana ku kuskin puoli?
    onko noissa takatukivarsissa jotku epäkesko puslat mitä voi säätää?
    :eek:
     
  2. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear


    Eipä taida olla GM:n nelilinkissä. Mitäs jos vilkaiset jousia. Olisiko toinen katki?

    Mutta huoli pois uusia saa, eivätkä maksa maltaita. Ja autoon juuri passelit jouset saat jousipajalta, joka tekee ne aihioista juuri oikean korkuisiksi.
     
  3. vani91

    vani91 Gearhead

    ei oo jousi poikki ovat sen verran tuoreet ettei ooees maalit lähteny.
     
  4. PauliP

    PauliP 1st gear

    Oletko irrotellut tukivarsien puslia? eihän niitä vaan ole kiristetty vääriin asentoihin? Tai onko alla kaasuiskunvaimentimia?
     
  5. vani91

    vani91 Gearhead

    takaiskarit ainakin on loppu.
    toisessa nyt on vähän henkee vielä toinen täysin sökö ja tolta matalammalta puolelta.
    en tiedä vaikuttasko toi sitten.?.
     
  6. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    Kyllä ehjä kaasuiskari ainakin sentin pari nostaa. Katso jousien asento yläkupeissa. Tossa on muistaakseni alapäässä tasainen lätkä jossa jousi on isolla prikalla kiinni, eli katso että yläpäässä jousen pää on oikeassa kohdassa. Jos ei ole niin on helposti toisen sentin pari vinossa.
     

Kerro tästä muillekin!