67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Hurrit ilmeisesti oli ottamassa pahasti turpiin ja jotain oli keksittävä... No säännöt on säännöt, mutta onko sillä käytännössä niin paljon merkitystä tolla korkeemmalla nakilla, tuleeko sitä pitopintaa kurttuunmentäessä niin paljon enemmän vai?

    Kuhan nyt ihan tyhmiä vain utelen...
     
  2. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Ainahan ne on olleet syynäämässä...

    Muistanpa muinaisen Jokke Hakkaraisen diskauksen Mantorpissa vuonna tikku ja kivi... Hemin kannesta taisi olla lohjennut pala...
     
  3. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Jos säännöissä sanotaan jotain, eikö se ole ihan selkeä asia? Turha sitä on veivata myöhemmin..

    Tänä vuonna tuuma, ens vuonna kaks...
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos tuli lajittelun ykköspaikka niin auto vissiin läpäisi siinä kunnossa katsastuksen jossa säännönmukaisuuskin vissiin tutkitaan?
     
  5. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    No juu, aika erikoista moinen.
     
  6. C-barge

    C-barge Gearhead

    No se nyt vaan oli sellanen episodi. Asia oli etukäteen sekä järjestäjien et omassa tiedossa, mut yön yli mietittyään sit päättivät kuitenkin et sääntöjä kirjaimellisesti noudatetaan. Ei siitä jäänyt minkäänlaista traumaa, toistekin voi mennä. Pitäis vaan paremmin tulla informaatioo noista tapahtumista.
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Voittaminen ei aina ole pääasia, vaan hauskanpito ja yhdessäolo. Hienoa, että Jykä jaksaa olla aina positiivinen.
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tätä juttuu komppaan täysil :D
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Se olis kausi taas paketissa. Ei ihan kauheesti tullut mitään raporttiakaan väännettyä vaikka aikomus kyllä oli..., ehkä ens vuonna sitte. Kiireitä vähän piteli eikä keskittyminen tohon vippiin ollu valiantin rakentamisen ansioista ihan kybällä. Teknisiä murheitakin oli, lähinnä stage järjestelmässä ja ahtopaineen ohjauksessa, turbiinikin vaihdettiin kesken kautta huollettuun.

    Finaalista sentään tuli voitto ja 7.94 aika, kakkosella oli ahtoa 1.4 baria. Ja kauden saldona oli finaaleissa streettiennätysten menetys kun Junttilan Pauli vetäisi Bemarillaan upeesti 7.889! No, ens kesänä ajetaan sit kirkkaasti alle sen.... Kokonaispisteissä saldona oli 4. sija. Yks kisa jätettiin väliin eikä muutkaan skabat finaalia lukuunottamatta menneet ihan nappiin.

    Kevätkisassa pudottiin tokalla kierroksella kun auto ryömi yli steitsauksessa ja Antero Kauppila toisella lehmällä jatkoon.

    Drag Weekillä jäi eliminaattori kelien takia ajamatta.

    Nitroissa, joissa streetti pitkästä aikaa mukana ajaen oman osuutensa torstaina ja perjantaina pudottiin semeissä uhojuholle, kevätkisassa oli jo puhaltanu imusarjantiivisteen pihalle ja ahtopaineet ei tahtoneet oikeen nousta.

    Kalajoki jätettiin väliin koska ite olin Virossa American Beautyssa eikä Jussi viittinyt yksin lähteä.

    Eli siihen nähden ihan hyvä suoritus, uus pistejärjestelmä vaikuttaa ihan mielenkiintoselta.

    Mestaruuden vei Junttila ylivoimaisesti Bemarilla, Kakkonen oli kesän aikana autonsa aika kivoihin säätöihin saanut Suojasen Timo ja "neljällä pyörällä mustang". Kolmonen sitte Kalajoella pientä vastoinkäymistä kokenut finaalien hannuhanhi, UhoJuho.

    Taas olis talvi edessä, ja jottei tarvis jouten olla tuli sit järjestettyy itelle vähän puhdetöitäkin. Mistä kuvat kertonee enempi ku kolme sanaa. Muutenkin oli tarkotus tehdä vähän tekniikan päivitystä, mut nyt päivitettävää on sitte vähän enempikin.


    Tuosta se lähti....

    [​IMG]


    ...ja tonne se pääty!

    [​IMG]
     
  10. Herje

    Herje Double Gearhead

    Menikö pahasti rikki? :eek:
     
  11. always bb

    always bb Gearhead

    :eek: :eek: Helminen ei turhia nostele sitä kaasua se saattaa oijeta
    kun pitää pohjassa. kaappikin on säilynyt onneksi ehjänä. :odroll: Noi jalkakäytävän levyset testipätkätkin liimattava tästälähtien
     
  12. Mutku

    Mutku Gearhead

    Oho. Toivottavasti ei henkilövaurioita.

    Tuo on muuten enne: kun Panuma aikoinaan kolusi ojan pohjaa Swingerillä, niin se ura kynnettiin sitten Orlandoon asti! Ei paha.

    Tsemiä.
     
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Onx noi oranssit tolpat 1/4 mile loppunopeuden mittaamiseen.
     
  14. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Oisit kääntäny puolessa välissä oikeelle ni se ois jääny suoraan siihen meijän sekapeltilavalle... :poff:
    Jätkät luuli töissä et mä oon käyny Dusterilla polttelee, ois pitäny tarkkaan ajaa ku pitäis vetää kolme vetoo rinnakkain et sais ton levysen kumijäljen. :rotfl:
     
  15. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Auts!Ikävä homma.Slikseissä vähä liikaa sivuttaispitoa?No sehän on jo ens viikolla kunnossa :D
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    No joo, tilanteeseen johtanut asia oli yks sellanen pikku visio mikä sit jäi toteuttamatta. Tarkotus oli vaan vetää malliks pikku raidat, mut vauhtii tais alkaa jo olla aikalailla ja sit tiessä oli yks kaivonkansi ja sen kohdalla asvalttipaikkaus. Siitä oikee takapyörä nous vähän niinku ilmaan ja ku vasen veti vielä ni auto yllättäen läks poikittain. Siit sit vastaheitto ja tilanne näytti huolestuttavalta, oli meinaan tien täydeltä tavaraa ja matka kohti niit kolmee mäntyy vauhdilla. Se vissiin nappas vähän ennen niitä penkkaan josta sit spinnas viel lisää ja käänty kyljelleen. Sit kyljellään liukuen niukasti ohi sähkökaapista ja pysähdys joku 10cm ennen lyhtypylvästä. Siin sitte hetken funtsii et mitenhän täält pitäis poistuu kunnes auto kaatu takas pyörilleen. Selkä vähän tykkäs kyttyrää ku putos huonos asennos takas penkkiin, kuka nyt vöitä sunnutaiajelulla käyttäis. Mut muuten matkassa oli myös kosolti hyvää onnea. Autoki perkele sammu, mut läks toki käyntiin ja matka jatku. Kohtuu lähellä oli ympärimeno ku tippakourulistatki on asvaltilla hiottu. Oikee kylki vaatii vähän vasaraaa ja pattisalvaa, samoin muutamat muut kohdat, kuituhommia on luvassa ja oikee etulokasuoja on jo matkalla jenkeistä. Mut eiköhän se siitä. Johan se maalaus olikin jo liki puol vuotta vanha. Vinyylikattoon sentään säästy, siihen tuli vaan ihan parin sentin repeemä.
     
  17. mafo

    mafo 3rd gear

    :eek: , jos on tuuria niin ei tarvii olla järkeä :rotfl:
     
  18. C-barge

    C-barge Gearhead

    ... ja samalla saa korjattua vasemman kyljen maalivauriot kun "jonku" konepelti lens siihen.... ;D
     
  19. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Onks varikolla noin kiivas tunnelma et pitää jo konepelleillä moukaroida toisten autoja?
     
  20. mafo

    mafo 3rd gear

    pitäis ymmärtää joskus olla hiljaa... :oops:
     

Kerro tästä muillekin!