67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. martiar

    martiar 1st gear

    Onnitelut täältäkin suunnasta !!!!

    AM-Racing
     
  2. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Onnittelut täältäkin suuresti arvostamalleni kilpakumppanille. Apujakin on vipottajalta aina tullut aina kun niitä on tarvittu ja ilman vipottajan kirjoituksia en varmaan ajelis kisoissa. Se on vaan harmillista, kun en nähnyt itse tuota seiskan ajoa (tai no näin paluutieltä siitä eteenpäin kun jarruvarjo aukes). Meikäläinen on näköjään aina sen minimissään 2-3 sekunttia perässä ajallisesti jo 80-luvun lopulta asti. :D
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Repelin loppukevennys summasummarum. Jotkut saa (7) lehtiä kavereiltaan, jotkut niitä joutuu yleisen nyöryytyksen vallitessa itse tilaamaan (GTi :wc: ) kaiken pyhimissä paikassa kun olivat henkseleitään paukutelleet ja eivät tavoitteihinsa päässeet. Terv Luigille ja Mukille.
    Jykä ei koskaan uhonnut mitään. Jopa aikas vaatimattomattomasti vähätätellyt asioita esim nyt ei tullu ne männät mitkä tilattiin, laitettiin tuolta hyllustä yhet mitkä löytyi ym. Näin se vaatimattoasti mulle kertonu ku mä oon siltä kyselly mikä on noin nopean auton syvin olemus?
    Rento meininki, mutta kyllä Äijät tietää mitä ne tekee ja miten, vaikka täällä yrittävät lungisti asioita vähätelläkin..
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Eka 7 päivää ku kolahtaa meikäläisen luukkuun menee vehkeet myyntiin! :rotfl: Kerran joku lehtimyyjä soitti ja kysyi, et kiinnostaisko seiska? Mä sanoin, ettei mull oo tarvetta ku mulle tulee jo toi kasi. :rotfl:
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kertokaa jos olen vääräässä? Ankkalinnan nhra säännöissä lukee että jos ajaa enkan, sille pitää tietyn prosentin sisään ajaa back up? Mutta jos sen ajaa kovempaa, virallista ennätystä ei tule?
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Olet oikeassa.
     
  7. Henski

    Henski 1st gear

    Viddu väärä ruutu :poff:
     
  8. partel

    partel 1st gear

    Disclaimer: en puhu virolaisena hyvää suomea.

    Onnitelut Tallinnastakin!

    Erittäin tärkeitä on, että Jyka tuli tänne "since day one", kun muut pelkaisivät, et ryssan mafia vie kaikki autot...

    Jyrki on ehdottomasti yksi kärkihenkilö koko Eestin Drag race "start up and development" asioissa.

    Ja hän on tehnyt historia etelänaapurissakin, mm minun kanssa 2002 kesällä:

    Itse oli kylla hyvää, et hän palkasi mut pro-kuskina keltaisen Darttin, koska virvokket maistui hyvin :) Tuli varovaisesti 10.965 @ 215.5, eli ensimmäinenen virolaisen kuskin ajemma kymmppi. Finalissa Jussi voitti Rallilla kokemuksilla. :)

    Koska Eestisa ei ole know-how'ta ja koska Jyka tietää kaiken, on hän avustanut kaikkia.

    Jyka & co ja Seppo Paavola, Kartsa & co on ollut erittäin tärkeitä Eestin DR kehityksen.

    Ja nastarenkailla 200 m John Force burnoutit on klassikoja.

    Ja Tea voitti Haapsalun $1000 superfinaalin.

    Toivottavasti tule enemmän Suomen kalustoa ensi kesälla! :)

    En osaa suomea riitävästi, et pystyn sanoman, kuinka paljon mä kunnioitan Jykä!

    Seiska:

    Lallala-lallala
    Paras ajaa PARSALLA!!!

    :):):)
     
  9. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^^Heavy metal baby!!!
     
  11. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Uskomattoman nopeesti toi sana levis tuolla intärnetissä ilman, että mä sitä olin vielä mihkään laittanut. Mä kyselin jollain palstalla tosta alustahommasta, ja nää ameriikan spedet osas ihan ite seurata tuloksia ilmeisesti fyyran sivuilta ja osas vielä yhdistää nimimerkin ja nimenkin.
     
  12. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    haluaisit sä ite jykä laittaa noi sun lentävän laivas projektikuvat :

    http://kuvablogi.com/blog/745/1/


    tolle jenkkipoikain ihmettelysivulle,niin pääset maailman maineeseen ja saat kutsun jenkkeihin näytösajoihin
     
  13. triniemi

    triniemi Gearhead

  14. nikke97

    nikke97 1st gear

  15. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    Onnea 7 johdosta 8)
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mä kerroin mun kaverille Ankkalinnaan kun VIP meni ruotissa kaiteta hipoen 8. Se oli nähnyt jutuubissa! R/T 68 Hemi diggaa full sizejä kertoi mulle onnittelut seiskasta. No en minä sitä ajanut enkä ole edes tiimissä. Onnitelut Jussille ja Jykälle Illinoisista MoPar Guruilta. Jääkarhut ryssien naapurista ajaa kovaa.
     
  17. shark

    shark 3rd gear

    Onnea vaan uudelle sekunttiluvulle pääsystä.

    Kirjoittelit tuolla ensi kesän suunnitelmista ulkomaille menosta.

    Tervetuloa tänne Ruotsiin.

    Tossa olis teille sopiva vastustaja.

    Ruotsin raskain katuauto, lähes 1800 kg ,takapenkki paikalla,ei siipiä eikä tukipyöriä ja liikkuu kiitettävästi sekä Powerin Cruisingissa että radalla :lol:

    http://www.youtube.com/watch?v=d4PWd7PepXA

    Eikä olis edes kieliongelmia :p
     
  18. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Toi on se sama lahna missä oli -99 vuoden power street finalseissa yks tai kaks mäntää HITSATTU UMPEEN (?!) kun edellisenä iltana oli suhahtanu reiät lakeen... Sillon oli nossit kehissä, nyt taitaa olla joku handicap-turbo eli centrifugaali-ropeli. Aika kiivaasti poistuu tuokin viivalta.
     
  19. shark

    shark 3rd gear

    Sama peli.Ollut Raimolla sitten Nuijasodan alusta.

    Aikoinaan oli mm.perä vanhasta Vanista ja asuntovaunun ja Bilteman osilla tehty kun muut Swedut tilas Jenkeistä HiPo kamaa :rotfl:

    Imua löytyy enemmän kuin hampaattomalta hu..a.

    Kone sammui Eskilstunassa kun oli imuletku imeytynyt kasaan ja tukki paikat. :odroll:
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kivasti näyttää midsize menevän, aika lailla samaa kun toi meidän huussi. Katotaan mitä se tulevaisuus mukanaan tuo, noista Ruåttin tapahtumista kun on niin vähän tietoa tällä puolella lahtee.
     

Kerro tästä muillekin!