-68. Satellite BB ja sb jarrujen erot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja three hundred, 26.5.2024.

  1. three hundred

    three hundred Gearhead

    Kun ei service manuaalia ole niin minkä kokoisia jarruja on -68. Satellitessä?? SB ja BB erot?? Jos ois vaikka mahdollista saada kopio?? Levyt edessä ja rummut takana niiden koko erot kiinnostaa!!
     
  2. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

  3. Swinger71

    Swinger71 Gearhead

  4. three hundred

    three hundred Gearhead

  5. MJF

    MJF Double Gearhead

    Jos on levyt edessä niin takana on 10" rummut.
     
    three hundred tykkää tästä.
  6. Hai

    Hai Double Gearhead

    SB ja BB autoihin on saanut kaikkiin samat jarruvaihtoehdot.

    -10"x2.5" edessä ja takana
    -11"x3.0" edessä ja 11"x2.5" takana
    -levyt edessä ja 10"x2,5" takana

    Road Runnerissa ja GTX:ssä ainostaan 11" ja levy vaihtoehdot.

    -Släntillä on ollut saatavilla vielä kapeammat 10" jarrut taakse, eli: 10"x2.5" edessä ja 10"x1.75" takana. Mutta tätä ei kysytty.
     
  7. three hundred

    three hundred Gearhead

    Viitsisitkös laittaa mulle vaikka s-postiin kuvakaappauksen kyseisistä vaihtoehdoista minkä vois näyttää katsurille. jpvuorinen@gmail.com
     
  8. Hai

    Hai Double Gearhead

    Minulla ei ole tarvitsemaasi tietoa tarvitsemassasi muodossa.
    1. Korjaamokäsikirja ei kerro mitkä jarruvaihtoehdot ovat olleet saatavilla ja minkä tekniikan kanssa.
    2. Esitteet eivät ole kelvanneet katsastusmiehille, vaikka niistä se tieto löytyy. Minulta löytyy 1969:n esite. 1968 ja 1969 jarruvaihtoehdot on melkein samat. Pientä eroa automaattisäätäjissä ym..

    Tässä 1969 Plymouth B-koristen esitteessä sanotaan sama asia, minkä laitoin aiemmin.
    [​IMG]

    Tämä ei kuitenkaan auta.
     
  9. three hundred

    three hundred Gearhead

    No voihan vihko….toi mun auto on 318 alkujaan ja nyt siel on BB
     
  10. Hai

    Hai Double Gearhead

    Löytyipäs multa 1968 esite.
    [​IMG]
    Samat jorinat.
    Eli perus jarrut on kaikissa V8 malleissa 10"x2.5" edessä ja takana, riippumatta onko SB vai BB.
    Jos siellä on sen perus 10" jarrut, niin ne on ihan ok sille isolohkollekin.
     
  11. three hundred

    three hundred Gearhead

    Viitsitkö laittaa tosta kopion mulle?
     
  12. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Mä tsekkasin Chiltonin manuaalin ja siinä on tieto että Belvederen ja Satelliten levyjarrujen halkaisija on 11,04” ja takana 10” rummut.
    Voin laittaa sulle kuvan WA:lla tai spostilla. Pistä yhteystietosi YVllä.
     
    three hundred tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!