70-luvun Keräilykuvat Bensikseltä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Gottlieb, 7.3.2015.

  1. Gottlieb

    Gottlieb 3rd gear

    Löysinpä vintiltä aikanaan 70-luvulla keräämäni julistesarjan. Näitä sai muistaakseni huoltamolta, en muista miltä ketjulta, aina tankkausta vastaan. Ja kuten arvata saattaa perheen juniorit olivat aina inttämässä tankkaamaan juuri sille huoltamolle, joka jakoi ko kuvia. Kieroja olivat jo silloin öljykauppiaat -sano.

    http://www.classicdigest.com/readers-st ... b/205/1596
     
  2. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Olipas tutun näköisiä, en tiennytkään noitten alkuperää.

    oon monasti ihemetely, et 70-80 luvulla kun myytiin autojuttuja, julisteita, tyynyjä tai mukeja/lautasia, no siis krääsää, niin ne oli aina jotain tuollasia sotaa edeltäviä malleja, 70-luvun tenavalle ihme kanahäkkejä.

    En mä silloin jaksanu noista innostua, en muista että oikein missään olis silloin ollu koristeena siipijenkkejä saati muskeliautoja, jotka olisi kolahtaneet ja varmaan myyneet paljon paremmin. Tai eurooppalaisia rallipelejä. Tai edes kustomeita tai rodeja.

    En mä taida vieläkään oikeen innostua jostain 1908 Renaultista tms.
     
  3. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Teboilin autokuvia ovat,kooklesta löytyy lisätietoa.
     

Kerro tästä muillekin!